Archief - GZ: +- 7" breedbeeld tft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gravendelver

Legacy Member
ik ben op zoek naar een tftke van 6 - 8"

Bij voorkeur breedbeeld, zo hoog mogelijke resolutie, dsub aansluiting, behuizing is van geen belang, mag ook kapot backlight

Het iss idd voor een zelfgemaakte beamer :)

ZMarre

Legacy Member
Op samenkopen.net is terug een IA aan de gang voor een 5" LCD.

Gemakkelijk modbaar tot native 720*5xx (DVD PAL resolutie) voor een 40 euro. Heb er voor mij daar ook al een besteld ;) (bij de vorige IA that is)

Enige nadeel: ge gaat iets kleiner geprojecteerd beeld hebben :sad: Maarja, voor die prijs kunde niet klagen he :)

gravendelver

Legacy Member
ZMarre zei:
Op samenkopen.net is terug een IA aan de gang voor een 5" LCD.

Gemakkelijk modbaar tot native 720*5xx (DVD PAL resolutie) voor een 40 euro. Heb er voor mij daar ook al een besteld ;) (bij de vorige IA that is)

Enige nadeel: ge gaat iets kleiner geprojecteerd beeld hebben :sad: Maarja, voor die prijs kunde niet klagen he :)

Had er al zo 2 besteld maar kwil toch eerst kijken of ek niets vind met een hogere resolutie en breedbeeld. Voor die €100 meer hebde wel beter beeld natuurlijk :)

Maar ben ondertussen iets van plan met een laptopscherm, maar voorstellen zijn nog altijd welkom

weske

Legacy Member
laptopscherm kan je niet zomaar aansluiten aan een dsub of dvi poortje! Ik heb dat ook nog willen doen, maar opgegeven omwille van de aansluiting.
Ook zijn die schermen meestal zodanig dun gebouwd dat de electronica in de weg zit om een beeld te projecteren...

gravendelver

Legacy Member
weske zei:
laptopscherm kan je niet zomaar aansluiten aan een dsub of dvi poortje! Ik heb dat ook nog willen doen, maar opgegeven omwille van de aansluiting.
Ook zijn die schermen meestal zodanig dun gebouwd dat de electronica in de weg zit om een beeld te projecteren...

Tuurlijk kan je dat niet aansluiten op een gewone vga of dvi, daar ben ik mij van bewust :)

Ik ging het aansluiten op een gestripte laptop, scherm was wel geschikt voor beamer allesinds, zat niets in de weg. Maar de reden waarom ik hier up is omdat ik eerst een kleinere ga maken. Heb al een 8" hami 800 x 600 maar ben op zoek naar een widescreen. Eventueel te ruil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan