Archief - [GZ] case,ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-roc

Legacy Member
Om een ouder systeem te vervoledigen zoek ik een goedkoop case met voeding. Eventueel nog sdram geheugen 256mb pc 133 mag meer zijn ook.

Dit is vrij dringend
alvast bedankt

BMF|Johan

Legacy Member
Van waar in Antwerpen ben je? Ik denk dat ik nog 256MB SD-ram heb liggen, ik zal morgen mijn rommeldoos eens bovenhalen :)
Wat heb je eventueel als ruil aan te bieden?

D-roc

Legacy Member
kben van Deurne

te ruil??? euh ..... Geld? of als ge wilt heb ik wat fans en rounded cables

BMF|Johan

Legacy Member
Hoeveel zou je er voor willen geven? Deze namiddag (na mijn examen) zal ik kijken of ik er eentje heb liggen.

D-roc

Legacy Member
@BMF|Johan: tjah, 10 euro ?
@Eyeballz: Hoeveel watt? kan ik er mijn amd bordje mee voeden ? Hoeveel wil je er nog voor ?
@limpi: van waar ben je ?

BMF|Johan

Legacy Member
D-roc: nog geïnteresseerd in het geheugen? Ik heb het gisteren uit mijn rommeldoos terug boven gehaald, en het heeft heel de nacht zonder problemen gedraait.
Het is 256MB van Kingston. Er staat voor de rest niets op qua timings, maar het liep heel de tijd aan 133MHz.

Zoals je in https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/tk-256-mb-sdram-pc133.387087 kan zien, wordt dit soort ram toch voor iets meer dan 10eur verkocht. Eventueel open ik zelf een verkoopsthread, da's misschien het eerlijkste om een verkoopprijs te bepalen?

Gert1

Legacy Member
ik heb hier ook nog een case staan, met een 200 of 250W voeding in

ik ben van Wilrijk...dus dat is niet zo ver

ik zou wel willen wisselen tegen wat fan's of wat rounded cables

D-roc

Legacy Member
@Johan: allez vooruit 15 euro afgehaald. Goed?

@Gert1: Ben zeker geinteresseerd. Het zijn wel maar 2 fans dat ik heb, allebei 80 als ik mij ni vergis.

BMF|Johan

Legacy Member
In dat topic werd 22eur geboden (incl., maar verzending is minder dan 2 eur), en in een recenter topic werd op 256MB SD ook al 20 geboden.
How about this: 15eur + iets. Ofwel betaal je dus meer dan 15 euro als je komt, of anders 15 euro plus iets dat je bijvoorbeeld zelf niet meer gebruikt, een verrassinkje :D

Als je het latje morgen al wil: ik heb morgen voor de middag een examen, na de middag ben ik thuis, en 's avonds ben ik terug weg. Als je geïnteresseerd bent in de deal (15eur+iets) PM je mij je MSN-adres maar, en dan laat ik je mijn adres wel weten en geef ik een seintje als ik morgen thuis ben.
Als je de deal niet ziet zitten, open ik straks of morgenmiddag gewoon een verkooptopic.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan