Archief - [GZ] - Final Fantasy 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeltex

Legacy Member
Mijn versie van FF7 (voor PS1) is jammergenoeg zoek geraakt dus als er iemand hem te koop aan biedt...

F0x

Legacy Member
ik heb hem hier liggen, ma hoeveel wil je eraan geven (het is namelijk een pareltje in m'n conditie, en ik vind het een van de beste 5 games ooit gemaakt)

maar voor een goed prijsje wil ik hem mss wel wegdoen...

jeltex

Legacy Member
Hangt ervan af hoeveel je ervoor wilt hebben eh ;)
Zeg maar iets.

Ik kan ook ruilen tegen PS2 games als da je interesseert.
Kheb hier Pro Evolution Soccer 2, Resident Evil : Code Veronica X, Formula One 2002 en Tekken 4. Daar mag je er zelfs 2 van hebben voor mijn part, kspeel ze toch niet meer.

Blistering

Legacy Member
moet hier dan geen nieuwe thread voor maken
ben ook op zoek voor FF7 :)

waffel

Legacy Member
ik heb ff7 voor de pc in perfecte staat, zit in een ps1 doos van ff7 liggen :)

jeltex

Legacy Member
Ik zoek hem wel op PlayStation, kwist trouwes nie da FF7 uit was op pc...

Kristof

Legacy Member
Ik heb hem liggen voor PS1, hoeveel wil je ervoor geven, en blistering, ik heb er meer dan 1 dus mag je ook een bod doen :-)

jeltex

Legacy Member
Wel ik zou liefst ruilen tegen de PS2-games die ik hierboven al heb vermeld.
Kweet nie of die je interesseren ?

Kga nog efkes wachten met bieden want kheb in een andere thread ook nog een deal lopen waarin ik misschien kan ruilen.

Blistering

Legacy Member
Kristof zei:
Ik heb hem liggen voor PS1, hoeveel wil je ervoor geven, en blistering, ik heb er meer dan 1 dus mag je ook een bod doen :-)
ik zou niet weten hoeveel ik moet bieden :) zeg jij maar een prijs die je ervoor wil en van waar ben je?

jeltex

Legacy Member
Ja voor mij geldt eigenlijk tzelfde, zeg maar een prijs. Of ruilen natuurlijk :)

Necrolite

Legacy Member
|SanTaa| zei:
Idd; die geraak je zo nog voor 25-30 kwijt op Ebay :x


mits originele dozekes en geen krassen MISSCHIEN ja
(tussen haakskes ik zoek FF7 voor PC, pm me maar)

Blistering

Legacy Member
als alles nog in originele staat is wil ik er nog 20-25€ voor geven
en volgens mij is ff7 nooit uitgebracht op pc denk ik

Necrolite

Legacy Member
Blistering zei:
als alles nog in originele staat is wil ik er nog 20-25€ voor geven
en volgens mij is ff7 nooit uitgebracht op pc denk ik

jawel, alleen moete nu nog effe zoeken naar een windows xp patch

Firefoxbt

Legacy Member
Necrolite zei:
mits originele dozekes en geen krassen MISSCHIEN ja
(tussen haakskes ik zoek FF7 voor PC, pm me maar)


Prijzen zijn sterk gedaald laatste tijd hoor :)

Final Fantasy's zijn laatste tijd minder in trek in Benelux maar vooral FF9 scoort sterk in UK bv, waar je voor die game in perfecte staat makkelijk 30-35€ krijgt.

Dit geheel terzijde natuurlijk :D

EvilGenius

Legacy Member
Dit is jeltex onder andere username.

Fox of Kristof hoeveel vragen jullie nu voor FF7 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan