Archief - [gz] Pc +- 500€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

washikiki

Legacy Member
mag meer mag minder zet het hier maar neer maar laat ik voor deze prijs een amd 3000 als minimum opleggen of iets dergelijks in pentium ...

oxygen_43

Legacy Member
Eyz

Ik heb hier enkele pc's staan.
1ste pc (mijne):

AMD 2400+
Asus A7N8X met lan, sound en de rest onboard
1gig (2x512) ddr ram
Radeon 9200SE
CD brander
dvd lezer
120gig maxtor
alsde wilt kank daar nog 40gb bijsteken
q-tec 400W dual fan gold
zeer mooie case met deurtje vanvoor plexi langs de kanten en ventilator's en usb-poorten vanvoor
17" CRT AOC

2de:

Barebone Asus SPresso Deluxe
proccessor : Pentium 4 3.0Ghz
moederbord van de barebone Asus
grafische kaart : intégré
Ram : 512DDR 400
Graveur : Dvd Nec 16x
HD : Maxtor 200Gigas IDE
Carte : TV tuner du barebone / van de barebone ( avec télécommande et Radio / met afstandsbediening en radio)
Alimentation / voeding : d’origine 220Watts / origineel 220W
Refroidissement / koeling : d’origine deux petits ventilos a l’arrière une sur le coté pour le proc / 2 originele kleine ventilators aan de achterkant
Lecteur de carte intégré / kaartlezer
Façade touchscreen
Usb, son , micro en façade / Usb, geluid, mirco aan de voorkant
Écran / scherm : 17’’ CRT
Clavier / toetsenbord : standard
Souris / muis : standard
Cd pilotes et programmes fourni avec. drivers en programma's erbij gelevert

en den 3de:

tuning case techsolo zwart en groen
Amd Sempron 3400+ socket 754
MSI K8N neo v2
Ram 512 ddr 400 pc 3200 kingtson
dvd speler zwart
Geforce 6800 club 3d
voeding 400W
Maxtor 160Gigas SATA
Néons groen
2 Ventillators groen
1 ventillator zwart

1ste: mijn gebruikkende pc = zie als de prijs mij aanstaat(dus doe bod)
2de: pc van neef 650€
3de: idem 500€

alsde geinterresseert zijt moede ma laten weten

ltrz oxy

weske

Legacy Member
Heb dit nog staan:

AMD Athlon XP 1900+
512MB DDR (1 lat)
Radeon 9600XT 256MB AGP
DVD rom Benq 16*
DVD brander NEC 2510A
200 GB Seagata Barracuda 7200.7 PATA (zo goed als nieuw)
Q-Tec 650 Watt voeding (nog garantie op)
Witte ATX kast

Logitech Cordless Desktop MX BLeutooth MET batterijen (nog in garantie)

21" CRT Samsung Syncmaster 1100P Plus (zeeeer goed scherm)

mag weg voor €400 tesamen

R-evolution™'

Legacy Member
amd 3000+ barton
Epoc 8RDA3l
256+256 mb ddr400 ram
fx5200 graka
160 gb maxtor + 40 gb wd
Dvd lezer
350 W voeding
Thermaltake silent tower cooler
Premodded case zwart

washikiki

Legacy Member
ohja een ding vergete te zeggen enkel in vl-br of oost vlaander desnoods ook ni te ver van brussel af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan