Archief - [GZ]-[VAR] - zippo !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
hoeveel geef je voor een zippo ?
ik kan altijd een nieuwe halen en die opsturen naar jou :p

Oser

Legacy Member
:p
daar hebbek wel veel aan ja:)
kzoek ze natuurlijk goedkoper dan in winkel :)

piedp

Legacy Member
ik heb er ene ligge gekocht in den as adventure met dan ook het logo van hun er in gedrukt.

tinbie

Legacy Member
Oser, ik wil die paarse zippo wel ruilen samen met mijn SE T630 voor die Sams E600 :p
verkoop mijn gsm dan en beschouw mij als vriend :)

gsm is 2 weken oud

Reddyfreddy

Legacy Member
Ik heb nog wel een redelijk special liggen.

Een echte Zippo (in zwart doosje) met teken van de US Army erin gegraveerd.

Gaat enkel weg tegen goeie prijs

tinbie

Legacy Member
Hasj_en_wietje zei:
lol, waar zijde toch mee bezig :crazy:

Hasj_en_wietje ik ben zo blij met die zippo die ik van je gekocht heb
al heb ik hem nog niet ontvangen, ge maakt me dolletjes :applause:

Hasj_en_wietje

Legacy Member
Wiffy zei:
Hasj_en_wietje ik ben zo blij met die zippo die ik van je gekocht heb
al heb ik hem nog niet ontvangen, ge maakt me dolletjes :applause:

LOL, ge zijt wel bereid hem direct verder te verkope ma soit :p Is vandaag trouwes op de post gegaan. prior verzending!

EDIT: ge moogt mij ook altij toevoegen voor die whitelist. Ak dar nie achter zaag doen de mense da precies nie :(

tinbie

Legacy Member
ga ik zeker doen! was het trouwens van plan :)

yoepie het is op de post :love:

Wover

Legacy Member
ik zoek er ook ene, maar als ik da zeg verneuk ik deze topic zeker :p

Oser

Legacy Member
good news! kben ook is wa gaan zoeke waark goedkoper zippo's kan krijge, en vriend van mijn vader gaat naar hongkong en deze zal er een aantal voor mij meebrenge, geintresseerde kunne altij iets late wete

<BAD> schuim

Legacy Member
:) zippo's worden tog in de usa gemaakt? :)
"made in the usa"

Wover

Legacy Member
wat is da juist, want ne maat van mij is ne chinees dieje hier woont, maar dieje gaat in de paasvakantie naar hong kong (familie bezoeken), en dieje kan ook mijn bestellingen aannemen :p

Ik zou wel graag de exacte prijs + welke afbeelding erop staat weten, want het moet wel iet of wat schoon zijn :p

Foose

Legacy Member
In 't buitenland is da ongeveer 10eur goedkoper (Griekenland, Turkije, ..).
Heb de mijne daar gekocht, ook al rook ik niet .. maar tis zo machtig :)

Oser

Legacy Member
u-uh, zippo is gwn het van het:)

maar de dinge zijn daar fake naar het schijnt, kheb gevraagd of em daar ook egte kan krijge. ma em zei da die fake zeker zoe goe werke als de egte, dus kga da eerst is zelf checke, and after... i'll let you know...
en as em aan egte kan gerake, vraag ik voor egte...
Greetz

Oser

Legacy Member
edit: tzijn toch egte... :)
maar tzou pas iets zijn voor half maart, hij vertrekt namelijk 12 februari en hij blijft daar een maand
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan