Archief - [GZ] videokaart (voor doom 3 engine)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cope

Legacy Member
zoals titel zegt,ik zoek een graka die de doom 3 engine kan trekken,moet gene hich end kaart zijn.iets rond de gforce 4 TI reeks...(GEEN MX)
liefts iemand rond antwerpen...

dus heb jij een kaart die doom 3 SOEPEL kan trekken,mag je em altijd hiere zette

Snd

Legacy Member
als gij ne gf4 ti gaat gebruiken voor doom3 zijt ge toch ferm int zak gezet hoor

L.E.D.

Legacy Member
idd, mijn vroegere kaart was een ti 4200, zwaar getweaked graak je wel aan 60 fps, binnen. Maar dan zijt ge ook in de oude doom games bezig qua stijl van graphics :p

Kheb hier opt forum paar dagen terug een gf 5900 zien staan voor 75 euro dacht ik. Die kan het game wel aan.

hey69

Legacy Member
ge hebt minstens een dX9 kaart van ATI nodig. in de stijl van een ati 9600TX minimum

hey69

Legacy Member
kbedoelde in verhouding met een geforce 5700 , 5200 generatie die maar partieel dx9 ondersteund

Massman

Legacy Member
partieel dx9 ondersteuning ??

die ondersteunen toch volledig dx9, maar komen qua kloksnelheid en core-opbouw stukken te kort.

cope

Legacy Member
pff als ge niks te bieden hebt blijft ge gewoon weg,ni stoer doen en proberen les te geven terwijl ge er zelf niks van snapt...


straks gaat er nog nen mod ofso kome en mijweer warnen...

Yasutoko

Legacy Member
Idd, voor Doom 3 hebt ge het best nen Nvidia based graka, voor Half Life 2 wasset ATI based graka, maar, your best bet would be iemand mee nen 6600//6800LE <= als ge da kunt unlocke hebt ge een beest ;).
Nieuwprijs is ie wel goedkoper, maar, zeker uitkijke op't forum of iemand da hier nen 6800LE unlocked zou verkopen ofzo, probeer dan uwe slag maar te slaan!

Kheb wel nen GF4 440MX liggen, da trekt doom 3 wel op low quality, maar dan hebt ge shit FPS :s:p

*Edit*
Vergeet wel niet te zeggen of ge een AGP kaart moet hebben of een PCI-E kaart éh!

cope

Legacy Member
ik had een gforce 6800LE alles unlocked,ma die heb ik verkocht voor 120 euro...:P nu wil ik een downgrade doen,die doom 3 soepel kan trekken (en nee ik speel ni op hoge resolutie's)de reden waarvoor ie doom 3 moet kunne trekke is da quake 4 op diezelfd engine is gebaseerd.en de makers hebbe gezegd dat als je doom 3 soepel kan trekken,dat je quake 4 ook goe kan trekke...

ik zoek btw een AGP kaart...(GEEN gforce FX 5200)

devil

Legacy Member
dan hede beter uw 6800 gehouden he .
als ge doen doom of Q4 dan toch iet od wa degelijk wilt kunne trekken.
dan zou ik toch in de 6000 reeks blijven ( 6600 , 6800 )

cope

Legacy Member
een gforce 4 TI trekt die engine wel (op gameservers speelde er iemand met een gforce 4 TI 4200 doom 3 op 1024.. en medium settings...)dus zo'n kaart
en mss een 4400 of zelfs een 4800SE...is wat ik nodig heb..

Yasutoko

Legacy Member
I agree dage beter uwe 6800LE had gehouden.
Die heeft betere benchmarks dan de 6600GT .. Waarom eigenlijk hebt ge die verkocht? oO..
Imho niet al te slim.. Ge had een 6800XT ( was het die benchmarks dat je had als je een LE kon unlocken? )

Die 4200TI zal wrschijnlijk wel met een tweak gedaan zijn dat de shadows niet aan stonden & dat muzzle flash ook niet gebeurde & de lichten van de kogels ( de lichtkogels ) , ge ze wel zag vliege maar niet een lichtje gaf.

cope

Legacy Member
nope,je moet de TI reeks niet onderschatten hoor...het is tot nu toe de beste reeks die Nvidia neer heeft gezet...

Yasutoko

Legacy Member
Ik heb ook wel al goeie dingen gehoord van de 4000 reeks, tis niet dat hé :)..
Wel, dan hoop'k dat ge dr ééntje kunt op de kop tikke ;)

cope

Legacy Member
ni heel de 4000reeks he,de MX'en zijn gewoon van een ouder generatie dan de TI's.zou echt wel tof zijn als ik een gforce 4 TI 4400 ofso vind...

elmasacretum

Legacy Member
Ik heb hier een geforce 4280 TI met extra thermaltake cooler ..
interesse?

elmasacretum

Legacy Member
die wil ik anders well opsturen en ik kom ook vaak in gent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan