Als DreamWearl hem niet moet hebben heb ik nog:
AMD2000+
1Gb Ram
40Gb HD
DVD-ROM
CD-RW
Geforce 5700LE of een simpelere MX4000
=> opmerkingen:
-Ben de "uitdrukknop" van de ingebouwde floppy van de kast kwijt (Of hoe moete da zeggen )dus floppy zit er gewoon boven...
-De NB koeler van mobo maakt bij opstarten nogal lawaai tot die opgespint is dan is het gedaan
-Mobo heeft 2 sata aansluitingen maar van 1 aansluiting is de houder afgebroken ander werkt nog perfect.
Pc draait hier al een paar maanden zonder probs.
Heb ook nog een Athlon 900,256Sdram (Kan ook met 512),30GB HD, CD-RW, onboard vga, lan kaartje moest u dat interesseren. (Is een wat omgebouwde Pacard Bell Iconnect in een Mini ATX kast, deed eerder dienst als MCE bak)
Kan met keyboard en muis, scherm heb ik niet over (tenzij een 14" van 10jaar oud ofzo

)
Bij interesse => PM ben van Noorderwijk (Regio Herentals dus bij Geel)