Archief - [GZ]4-in-3 Device Module

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kicko

Legacy Member
Ik zoek zo'n module om 3 cd-rom bays om te vormen naar 4 plaatsen voor harde schijven. Coolermaster heeft zoiets precies:

COOLERMASTER 4-in-3 Device Module

"Convert the 3 ×5.25” bay into a 4 ×3.5” HDD module"


Iemand die het zijn wegdoet?

slijpschijf

Legacy Member
kicko zei:
Ik zoek zo'n module om 3 cd-rom bays om te vormen naar 4 plaatsen voor harde schijven. Coolermaster heeft zoiets precies:

COOLERMASTER 4-in-3 Device Module

"Convert the 3 ×5.25” bay into a 4 ×3.5” HDD module"


Iemand die het zijn wegdoet?

Ik heb dat hier liggen, nooit gebruikt, enkel de fan is er niet meer bij. Ik kan er eventueel nen anderen bijsteken :)

Doe maar een bod indien interesse ;)

kicko

Legacy Member
Hej slijpschijf, als je dat kan opsturen en je zet er een andere fan op wil ik je wel 10 euro (incl) geven.

slijpschijf

Legacy Member
kicko zei:
Hej slijpschijf, als je dat kan opsturen en je zet er een andere fan op wil ik je wel 10 euro (incl) geven.

10 euro excl is goed met goeie fan erbij! Kweet wel niet hoeveel dat gaat kosten om te versturen, want dat is redelijk zwaar...

kicko

Legacy Member
Meer dan 2 kilo zal het toch wel niet wegen?

pakjespost: "Tot 2 kg € 3,10"

Maar voor 10 euro excl zit ik dan al bijna aan de nieuwprijs (14 euro). En nieuw heb ik er de originele fan nog bij ook.

Kan je mij eerst eens zeggen welke fan je er zou bijdoen?

slijpschijf

Legacy Member
kicko zei:
Meer dan 2 kilo zal het toch wel niet wegen?

pakjespost: "Tot 2 kg € 3,10"

Maar voor 10 euro excl zit ik dan al bijna aan de nieuwprijs (14 euro). En nieuw heb ik er de originele fan nog bij ook.

Kan je mij eerst eens zeggen welke fan je er zou bijdoen?

Er zit een stille fan van antec op, met fangril.

13 incl. en het is voor u :)

Deze is ook als nieuw, vijsjes en handleiding zitten nog int zakske ;)

kicko

Legacy Member
Hmm, ik heb nogal slechte ervaringen met die stilheid van antec fans.

Zou je eventueel akkoord gaan met een bod van 10 euro incl zonder die fan (dus alleen het bakje en de vijsjes)?

slijpschijf

Legacy Member
kicko zei:
Hmm, ik heb nogal slechte ervaringen met die stilheid van antec fans.

Zou je eventueel akkoord gaan met een bod van 10 euro incl zonder die fan (dus alleen het bakje en de vijsjes)?

broer wou wel 10 excl geven :D, het is dus weg :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan