Archief - [GZ]Pokemon Spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aval0n

Legacy Member
woot zei:
schiet me niet dood é... en bestaan ze niet op de nintendo 64 mischien djeezus zeg :wtf:

denk je dak niks beters te doen heb dan te volgen op welke consoles games van pokemon uitkomen?

djeezus zeg :ironic:

mag het u toch zeggen , sorry als het brutaal overkwam ;)

Spector

Legacy Member
nja GBC denkek nie van te verkopen want anders liggek nog met al mij andere spellekes...die kannek dan nie kwijt...moja oeveel willek voor rood...pfft mss 15€ ofzo want er is echt nix aan!! maar mss ebde gij nen NDS?? en daarvoor spellekes kwil anders mss ruilen :)

MiniGun

Legacy Member
heb wel GBA spellekes, maar ik zie mij geen GBA voor GB geven, ik kijk even rond of uwe prijs wel redelijk is.

cope

Legacy Member
ik heb nog rood en zilver...ze moge allebei weg ! zeg maar een prijs als je interesse hebt !

MiniGun

Legacy Member
@cope:zit je dicht bij kortrijk? anders wel interesse. zijn ze compleet?

@spector: sorry, ik vind 15€ toch iets te hoog, ik zou dan liever voor 10€ meer geven voor FR of LG

Spector

Legacy Member
12.50€ :) voor de stok in 2 te breken :);) kga der nog es thuis van klappen en tis inderdaad op nen fiets afstand want ik woon in zwevegem :) dusja maar wa bedoelde met FR LG?

MiniGun

Legacy Member
ok, Zwevegem is goed doenbaar. Fire Red of Leaf Green, de remakes voor op de gba

sundaypunk

Legacy Member
dude, pokemon red is mss nog 5 euro waard ofzo

op ebay gaan ze zelf weg aan 2.5€

Spector

Legacy Member
black_dragon zei:
dude, pokemon red is mss nog 5 euro waard ofzo

op ebay gaan ze zelf weg aan 2.5€


denk nie da we u wa gevraagd ebben en btw tis nie de ouderdom dat het doe maar et spel...

Spector

Legacy Member
Naam: Pokémon Red/Blue
Maker: Nintendo
Prijs: Ongeveer 10 euro (nu nog)

dees hebbek op nen site gevonden maar kzal er es van klappen thuis ebde soms msn ofzo?

sundaypunk

Legacy Member
onder zijn nick staat er dat hij van kortrijk is

ma bon, we gaan hier offtopic e:p

Spector

Legacy Member
mini gun kheb mss nog een voorstel...ik weet niet of gij nog miniatuur auto's hebt...zo van 1/18 zoja wilt ge mss ruilen voor da spel :) tis een voorstel eh :)

MiniGun

Legacy Member
ik heb er een paar: een Viper, een F50, en nog een paar. zeg dat u iets? Zijn er van Burago en die hebben me zon 25/stuk gekost denk ik. Dus goeie kwaliteit.

Spector

Legacy Member
ja ik ken da maar ik ben eigenlijk beetje op zoek naar een focus ofzo... nissan skyline...mini...megane zo beetje de gewone eigenlijk

MiniGun

Legacy Member
ik heb alleen sportkarren en 2 oldtimers, ook Jaguar E-type en zo, allemaal duurdere modellen(in't echt dan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan