Ja ik doe mijn PS2 weg , het is 3jaar oud ongeveer , nooit probleem meegehad .
maar als je em wilt krijg je Netwerk adapter erbij +acces disc (omdat ik de Expansion bay kwijt ben.) en ook 2controllers .....+ omdat je avater FF is krijg je FFVIII voor PS1 platinum erbij
dit alles voor slechts €100incl. ?? stuur een pm'ke als je het goed vind indien niet stuur ook maar ne pm'ke
Grtz.