Archief - Internet pc.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cron

Legacy Member
Ik zoek een internet pc.
Moet beschikken over minstens 256mb DDR geheugen en een dvd speler.
40gb harde schijf, liefst nog in een proper kastje.

Ik wil er rond de 200 euro voor geven.

Wat hebben jullie daar nog liggen?

timmeken

Legacy Member
ik heb hier nog wel iets staan in diejen aard, ma kmoet specs nog is juist bekijken

XYRIS

Legacy Member
Heb ook nog iets maar daar wil ik toch nog ietsje meer als 200€ van.

- Amd Ahtlon 2000+ (Thermaltake Volcano 6Cu)
- Asus A7N8X
- 2*256MB pc2700
- Geforce4 TI4200 128MB
- Maxtor 120GB (Garantie tot Januari 2007)
- 52X creative cd-rom
- nieuwe kast + 400watt PSU (nog in doos nieuw)

timmeken

Legacy Member
is een pc chips amd pro 2000+ moederbord (cpu onboard, is eigenlijk een amd duron 1400 dachtek.)
video, audio en lan onboard
256mb ram ddr pc 2100
cdrom drive of cd writer (dvdrom heb ik niet meer liggen)
maxtor 30gb hd
en dat in een wit-licht blauw kastje

doe maar een bod als het je interesseert

Vlees

Legacy Member
tegen het einde van de maand doe ik het volgende weg:
- amd 1400 mhz
- 512 SD ram
- 40 gb hd
- gf2 pro ofzo
- winxp geinstalleerd
- dvd-rom
- noc 17" crt in optie

Doe maar een bod moest je het interesseren.

Cron

Legacy Member
een crt scherm heb ik niet nodig aangezien er voor een lcd zou gezorgt worden.
Indien iemand een lcd 15" heeft staan, aarzel niet dit te vermelden.

xyris, als je er een latje uitneemt, aan hoeveel had je dan nog gedacht?

bosske

Legacy Member
@ cron en xyris : als cron interesse zou hebben voor het systeem met een latje minder, heb ik wel interesse ervoor, laat ons zeggen een 15excl?

Cron

Legacy Member
bwa kijk, je bent van knokke wat al niet bij de deur is en uw pc werkt nog met gewoon ram geheugen en ben eigelijk op zoek achter een pctje met ddr... pc2100/2700 of zo.

Toto2000

Legacy Member
cron,indien interesse en aangezien ik van de vorige koper niets meer hoor:

AMD DURON 1200Mhz
Moederbord Elitegroup K7VMM
512MB DDR
HD 40GB MAXTOR
VGA ONBOARD
SOUND ONBOARD
LAN ONBOARD
CDROM LG 52x
Floppy 1.44M
ATX CASE

Is hier op het forum verkocht voor 110 eur excl,maar aangezien jij een dvd moet hebben ben ik bereid er een dvdrewriter te installeren ipv cdrom voor een totaalbedrag van 130€.

Is zonder keyboard,muis en windows installatie(geen key)

ben van dendermonde.


grtz,

Cron

Legacy Member
van waar ben je?
tot hiertoe spreekt die pc van xyrix me het meeste aan...

Vlees

Legacy Member
Cron zei:
bwa kijk, je bent van knokke wat al niet bij de deur is en uw pc werkt nog met gewoon ram geheugen en ben eigelijk op zoek achter een pctje met ddr... pc2100/2700 of zo.
Tijdens de week zit ik in gent en de pc staat dus ook in gent.

XYRIS

Legacy Member
Hello, pas thuis van uitstapje op deze mooie dag.

Cron, doe maar een bodje, ik weet zelf niet echt.

Bosske, als ik een prijs overeenkom metletje minder mag je die
andere wel overkopen.

Cron

Legacy Member
ik ga nog even afwachten want vlees heeft ook een bod gedaan op mijn volledige pc met opleg en de bovenstaande pc erbij...
ik ga eerst zien of ik daar tot een deal kan komen, als hij er die pc bijgeeft dan ga ik die gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan