Archief - Oude DVDS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
niemand :/?

vind ze wel op amazon en shit, maar betrouw shit ni :') alle ja dno :=)

enZiiime

Legacy Member
Sja, heb er nog nooit mee gewerkt, lijkt me weird, soms zie ik zo'n dvds staan voor amper paar euro enz, ik snap er de ballen van :P je hebt nieuwprijs vb 10€ en dan ziede nog iet anders staan en das maar 4€, en dan hebde nog 100de winkels dage kunt kieze enz :/

Maarja, echt klote dat deze films ZO moeilijk zijn te vinden :s



(ik check amazon noggis UK)

gebt dus New en Used

Ik zie hier ne New staan voor 4.73 pond, me 94% positieve rating.


Hmm das UK only :/ nja tis zo ingewikkeld opt eerste zicht dak er ni me begin :µd

Sizzler

Legacy Member
Als je ze echt wil, kan je eens kijen bij Amazon, zoals McBr@inless al aanhaalde, maar dan moet je wel een kredietkaart hebben EN rekening houden met een heel deel verzendingskosten...

enZiiime

Legacy Member
Daarom dat ik het oo niet liever doe :P

Want meer geld uitgeven dan een nieuwe dvd voor een dvd 1. zonder subs en 2. meer als 50 jaar oud

joeylee

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Sja, heb er nog nooit mee gewerkt, lijkt me weird, soms zie ik zo'n dvds staan voor amper paar euro enz, ik snap er de ballen van :P je hebt nieuwprijs vb 10€ en dan ziede nog iet anders staan en das maar 4€, en dan hebde nog 100de winkels dage kunt kieze enz :/

Maarja, echt klote dat deze films ZO moeilijk zijn te vinden :s



(ik check amazon noggis UK)

gebt dus New en Used

Ik zie hier ne New staan voor 4.73 pond, me 94% positieve rating.


Hmm das UK only :/ nja tis zo ingewikkeld opt eerste zicht dak er ni me begin :µd


je hebt 2 verschillende systemen op amazon
1) wordt verkocht door amazon zelf (staat er duidelijk bij => "our price")
2) wordt verkocht door andere verkopers door gewone mensen zoals jij en ik (amazon marketplace), dus zoals je hier zou kopen op buy & sell maar als er probs zijn met de verkoop, kan je gaan klagen bij amazon dus meer garanties voor de koper

enZiiime

Legacy Member
joeylee zei:
je hebt 2 verschillende systemen op amazon
1) wordt verkocht door amazon zelf (staat er duidelijk bij => "our price")
2) wordt verkocht door andere verkopers door gewone mensen zoals jij en ik (amazon marketplace), dus zoals je hier zou kopen op buy & sell maar als er probs zijn met de verkoop, kan je gaan klagen bij amazon dus meer garanties voor de koper

Ahzo, zal ik alles is leze op amazon hoe het juist zit enz :)

Btw betaling aangezien ik geen visa heb, is het mogelijk voor met een gewone bankkaart van kbc zoals wij hier hebben :P?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan