Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guardian-X- zei:kvolg nie goe ... ben je het niet zeker of et een 2.8 of 3.0 ghz is..
of is het een 2.8 die op 3.0ghz draait (overclocked dus)?
SPEEDMAN zei:ik heb hier een 3200 northwood 800 FSB (gene prescott, die worden veel warmer)
maar ik zoek iemand die een 3700 San Diego heeft, zodat ik kan upgraden naar AMD.
ik moet eerst mijn nieuw gerief hebben eer ik dit wegdoe, want zonder pc kan ik niet leven :doc:
SPEEDMAN zei:voor 125 € mag je mijn 3200 northwood 800 FSB hebben.
hystrix zei:800 FSB
Northwood
aLS JIJ NIETS ZEGT 110 €
