Archief - PC van 400€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Ik zoek een PC met Kast+Scherm+Boxen+Toetsenbord+Muis

een volledige pc dus, en dit voor een MAXIMUM bedrag van 400€

Liefst iemand die kan afspreken in Gent/Latem/Deinze/Zulte

groetjes,

white_steam

Legacy Member
Intel p4 , s478 2.0ghz, 256 ddr pc2700, 80 gig hd, cd-lezer 56x, case & voeding , + 17 crt in perfecte staat, graka > agp 4x geforce 4 mx440
Enkel geen toetsenbord en muis meer

doe een bod ...

Big Taj

Legacy Member
Dank voor aanbod maar ik zoek iets beters, liefst ook zegn wat je richtprijs is aub.

cope

Legacy Member
amd athlon 2200+ , 512 mb DDRAM , 80 GB HD , gforce 4 MX 4000 128 mb ddram , 17 inch CRT

Big Taj

Legacy Member
cope zei:
amd athlon 2200+ , 512 mb DDRAM , 80 GB HD , gforce 4 MX 4000 128 mb ddram , 17 inch CRT
richtprijs? het ram is 1 latje? waar af te halen/ spreken?
geen toetsenbord+muis?

cope

Legacy Member
toetsenbord+muis ook natuurlijk,af te halen in antwerpen (berchem) en het is maar 1 latje van 512.


richtprijs heb ik ni omdat ik ni echt van plan was om te verkopen,ma als jiji nu iets goe bied mag je em zo meenemen

Big Taj

Legacy Member
cope zei:
toetsenbord+muis ook natuurlijk,af te halen in antwerpen (berchem) en het is maar 1 latje van 512.


richtprijs heb ik ni omdat ik ni echt van plan was om te verkopen,ma als jiji nu iets goe bied mag je em zo meenemen

Big Taj zei:
Liefst iemand die kan afspreken in Gent/Latem/Deinze/Zulte
Je moet wel hieraan voldoen.

R-evolution™'

Legacy Member
Amd 2400+
256+256 pc3200 ddr ram
Mini atx mobo van epoc
160 gb maxtor hdd
Voeding 350W
fx5200 128mb
Premodded case , zelf niets aan gedaan
17 inch crt van spectrum (AOC)
toetsebord multimedia van sweex
Alleen geen muis

400

Big Taj

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Amd 2400+
256+256 pc3200 ddr ram
Mini atx mobo van epoc
160 gb maxtor hdd
Voeding 350W
fx5200 128mb
Premodded case , zelf niets aan gedaan
17 inch crt van spectrum (AOC)
toetsebord multimedia van sweex
Alleen geen muis

400
vanwaar ben je? 300€

poiNt

Legacy Member
mijne doe ik ook binnekort weg :)
CPU: AMD 2600+ (draait op 2800+)
MB: Asrock Ks8x
RAM: Infineon 512 ddr 400
HD: 80 Gb 7200 RPM
GF: fx 5200 128mb
Dvd lezer + cd brander
Case en voeding
Muis: Intelli explorer 4
Toetsenbord zal ik voor kijken als hier nog een degelijk is :)
Geen scherm dus >.>
Je laat maar iets weten
Greets

R-evolution™'

Legacy Member
Limburg . Brengen gaat in beperkte maten . 300 is te weinig

weske

Legacy Member
AMD Athlon XP 1900+
512MB DDR (1 lat)
Radeon 9600XT 256MB AGP
DVD rom Benq 16*
DVD brander NEC 2510A
200 GB Seagata Barracuda 7200.7 PATA (zo goed als nieuw)
Q-Tec 650 Watt voeding (nog garantie op)
Witte ATX kast

Logitech Cordless Desktop MX BLeutooth MET batterijen (nog in garantie)

21" CRT Samsung Syncmaster 1100P Plus (zeeeer goed scherm)

Afspraken in de streken die je opgeeft is geen enkel probleem.

Pm mij indien interesse.

Big Taj

Legacy Member
weske zei:
AMD Athlon XP 1900+
512MB DDR (1 lat)
Radeon 9600XT 256MB AGP
DVD rom Benq 16*
DVD brander NEC 2510A
200 GB Seagata Barracuda 7200.7 PATA (zo goed als nieuw)
Q-Tec 650 Watt voeding (nog garantie op)
Witte ATX kast

Logitech Cordless Desktop MX BLeutooth MET batterijen (nog in garantie)

21" CRT Samsung Syncmaster 1100P Plus (zeeeer goed scherm)

Afspraken in de streken die je opgeeft is geen enkel probleem.

Pm mij indien interesse.
kleur crt? richtprijs?

poiNt

Legacy Member
sry ben prijs vergeten, die van mij mag weg voor €250 als het snelle afhandeling is :)

washikiki

Legacy Member
point ik heb ook wel intresse in je pc .... send me pm aub met e-mailadres
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan