nirious
Legacy Member
Ik ben tijdens de verhuis blijkbaar mijn mio268 application cd (en de andere bijhorende cds) verloren.
Ik heb nu via hun website toch de v2 software aangekocht met de nieuwe kaarten enzo, dus foert voor die originele cd met kaarten, maar die application cd heb ik wel nog nodig want daar staat de driver en miotransfer enzo op.
Als iemand deze cd heeft en zo vriendelijk zou willen zijn om contact met me op te nemen, dan zou ik dat ten zeerste apprecieren
ad:
dank u,
Nirious
Ik heb nu via hun website toch de v2 software aangekocht met de nieuwe kaarten enzo, dus foert voor die originele cd met kaarten, maar die application cd heb ik wel nog nodig want daar staat de driver en miotransfer enzo op.
Als iemand deze cd heeft en zo vriendelijk zou willen zijn om contact met me op te nemen, dan zou ik dat ten zeerste apprecieren
ad: dank u,
Nirious
