Archief - SCHERMEN, TFT/LCD en CRT !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cron

Legacy Member
Ik zoek dus enkele schermen.

Om te beginnen een eenvoudig flatscreen, aantal ms speelt geen rol.
en liefst rond de 100 euro max 150-160.
17" maar met een goede prijs ook intresse voor 15".


Verder zoek ik ook nog 2 CRT's.
een 15" crt waar ik uiteraard ni veel geld zal aan geven.
en een ander crt scherm dat prijs/kwaliteit goed moet zitten als dual scherm voor mijn pc...

Voila.

Liefst uit de buurt van Dendermonde, Zele, Gent etc... zodat ik er kan omkomen.
Prov oost-vlaanderen dus.

soulblade

Legacy Member
Ik heb hier nog enkele 15 " staan en 2 Macintosh 17" staan (nog niet kuènnen testen aangezien ik geen vga covertor voor ht ogenblik heb).Richtprijs voor een 15 " is 10 eurokes.

Greetz.

Cron

Legacy Member
kga nog even wachten tot hier dichterbij iets is, want ninove is toch al even rijden hé ;)

Tweety501

Legacy Member
heb net een 17"" crt van compaq staan.
Van het werk, wegens overschakeling tft
Ik zal zien da'k fotoke kan trekken en de specs doorgeven..
Ik woon op een kwartierke van Dendermonde en kan komen brengen..

soulblade

Legacy Member
Cron zei:
kga nog even wachten tot hier dichterbij iets is, want ninove is toch al even rijden hé ;)

Ge moet maar PM kunnen sturen bij eventuele intresse! ;)

Psychodweep

Legacy Member
K heb nog ne 19" AOC voor 50 euro, in de tijd nog gekocht van easypanic.
Zit zo'n voetsteun met speakers erin, ma da stroomkabelke vo die speakers heb ik nie meer. Scherm geeft nog steeds scherp beeld. Da scherm ligt in Gent.

weske

Legacy Member
15" 1024@85Hz max, ben van O-Vl, Wortegem-Petegem. PM indien interesse

Cron

Legacy Member
mm die 19" is wel intressant want ik zoek eigelijk iets voor op mijn vriendin haar kot en dat is in Gent (t'zuid)

RpR

Legacy Member
Heb nog een 17 inc staan van flatron. Vlakke beeldbuis en kan hoge hz aan

1024*756 aan 144

Cron

Legacy Member
aha RpR je bent van Dendermonde!

ik ga morgen eens met mijn vriendin overleggen welke schermen goed zouden zijn.
Maar vooral die 19" van psycho, die 17" van RpR intresseren me.

Mijn vriendin is eerder op zoek naar een LCD scherm of een 15" omdat ze weinig plaats heeft...

Psychodweep

Legacy Member
Als ge ne 15" CRT Philips wilt hebben, bij Hogent kunde er krijgen voor 10 euro, ma die zijn nie zo heel veel kleiner dan ne 19" CRT hoor.

Den Pierre

Legacy Member
Ik heb hier een iiyama mm904ut staan, in perfecte staat, met doos enzo der normaal allemaal bij.
Ook nog een 15" scherm van Sunview.
Indien interesse of als ge meer informatie wilt pmde maar :).

Den Pierre

edit: moeste ook nog 17" van iiyama willen, heb ik ook nog staan.:)

Cron

Legacy Member
rpr hoeveel wil je, want tweety komt het leveren voor 40 euro.

Den Pierre hoeveel wil je nog van de mm904ut?

Wat wil je van de 15" van sunview en is het een lcd of crt?

Den Pierre

Legacy Member
Ik heb voor die mm904ut al bod van 80€ van iemand op het forum.
(doos, boekske, kopie van factuur en natuurlijk ook kabels geef ik mee ).

Die Sunview is een simpele 15" CRT, dus niet zoveel waard.

(Voor moeste 17" crt (ook) moeten hebben: ik heb hier een iiyama ls702ut staan die ook weg mag, maar dan wel zonder doos enzo want die hebk niemeer).

Aan hoeveel had ge gedacht voor wat?

Ik woon in Lokeren dus ge zult waarschijnlijk wel kunnen komen afhalen als ge interesse hebt?(dan kan ik ook tonen dat ze werken).

Cron

Legacy Member
Den Pierre zei:
Ik heb voor die mm904ut al bod van 80€ van iemand op het forum.
(doos, boekske, kopie van factuur en natuurlijk ook kabels geef ik mee ).

Die Sunview is een simpele 15" CRT, dus niet zoveel waard.

(Voor moeste 17" crt (ook) moeten hebben: ik heb hier een iiyama ls702ut staan die ook weg mag, maar dan wel zonder doos enzo want die hebk niemeer).

Aan hoeveel had ge gedacht voor wat?

Ik woon in Lokeren dus ge zult waarschijnlijk wel kunnen komen afhalen als ge interesse hebt?(dan kan ik ook tonen dat ze werken).

30€ afgehaald
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan