Archief - Servers !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>DnA>psYch0

Legacy Member
hellow,

Ik zoek Servers die degelijk genoeg zijn om gaming servers te hosten !
Liefst 1U groot mag 2U zijn en zo veel mogelijk ram

Greetz

Speciall

Legacy Member
Is een Dell Poweredge 2450 (dual PIII 733 + 4* 9GB SCSI + 256MB ECC RAM) daar stevig genoeg voor?

faselna

Legacy Member
Speciall zei:
Is een Dell Poweredge 2450 (dual PIII 733 + 4* 9GB SCSI + 256MB ECC RAM) daar stevig genoeg voor?


Nee die is zeker niet snel genoeg om als game server te gebruiken .

Wel stabiele server om data,mail,intranet enz mee te hosten en betrouwbaar ding ken ze al te goed :)

Firefoxbt

Legacy Member
Iemand die mij wat meer info kan verschaffen over hoe je een server opstart?
(Sorry, maar nu deze topic toch vanboven staat :) )

pm me please ;)

darkassassin

Legacy Member
Alst nieuwe moeten zijn zou ik ahead-it.be aanraden. Zeer goeie server winkel in gent. Ze verdelen er supermicro en da draait vree goe :)
alst voor een lanparty is lenen ze ook uit voor een weekendje fzo :)

Natuurlijk, voor nieuwe gade de prijs betalen ook :)

www.ahead-it.be

>DnA>psYch0

Legacy Member
darkassassin zei:
Alst nieuwe moeten zijn zou ik ahead-it.be aanraden. Zeer goeie server winkel in gent. Ze verdelen er supermicro en da draait vree goe :)
alst voor een lanparty is lenen ze ook uit voor een weekendje fzo :)

Natuurlijk, voor nieuwe gade de prijs betalen ook :)

www.ahead-it.be


Ik heb die winkel al eens bekeken en zijn idd lekkere prijsjes. Maar toch zoek ik liever eerst een 2de hands die goed is en toch nie te duur. Omdat dit eerst is voor te testen

Guardian-X-

Legacy Member
>DnA>psYch0 zei:
Ik heb die winkel al eens bekeken en zijn idd lekkere prijsjes. Maar toch zoek ik liever eerst een 2de hands die goed is en toch nie te duur. Omdat dit eerst is voor te testen

let wel op da de prijzen die ge ziet excl btw zijn en pas als ge erop klikt ge kunt zien hoeveel die incl kosten

en btw zo goedkoop is die shop Totaal niet ...

>DnA>psYch0

Legacy Member
wat is dan de goedkoopste winkel voor goei servers ?

Guardian-X-

Legacy Member
>DnA>psYch0 zei:
wat is dan de goedkoopste winkel voor goei servers ?

nja voor servers weet ik niet maar ze verkopen ook alle andere hardware zoals hd's graka's enz en daarin zijn ze niet echt goeiekoop ..

dus prolly is de rest ook nie zo cheap

maar over die server ga ik me nie over uitspreken

sry voor de :offtopic:

bulls

Legacy Member
kheb ne proliant 6400r 4xXeon 500 mhz,2gb ram,4x18gb +storage system met nog enkele hdds in
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan