kanibaal
Legacy Member
Beste,
Ik ben namelijk op zoek naar een server'tje hij moet niet super goed zijn en liefst zo goedkoop mogelijk. Maar eerst hebk nog een vraagje... ik heb namelijk adsl weet iemand de limiet die er is om te downloaden of is die er niet!?
Over de server: de server zal bedoeld zijn voor gameserver(s) en website(s) eventueel hosting ... Alles moet aanwezig zijn mobo, ram , ...
Gr33tz,
Pieter-Jan aKa Kleine`
Ik ben namelijk op zoek naar een server'tje hij moet niet super goed zijn en liefst zo goedkoop mogelijk. Maar eerst hebk nog een vraagje... ik heb namelijk adsl weet iemand de limiet die er is om te downloaden of is die er niet!?
Over de server: de server zal bedoeld zijn voor gameserver(s) en website(s) eventueel hosting ... Alles moet aanwezig zijn mobo, ram , ...
Gr33tz,
Pieter-Jan aKa Kleine`


? merk ik niet veel van ... heb wel express net turbo daarvoor gebruikt .
5 x 32 spelers op een telenet lijntje hahahahah, zelfs met turbo kan dat nooit goed draaien als die servers volzitten..