Archief - Server'tje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kanibaal

Legacy Member
Beste,

Ik ben namelijk op zoek naar een server'tje hij moet niet super goed zijn en liefst zo goedkoop mogelijk. Maar eerst hebk nog een vraagje... ik heb namelijk adsl weet iemand de limiet die er is om te downloaden of is die er niet!?

Over de server: de server zal bedoeld zijn voor gameserver(s) en website(s) eventueel hosting ... Alles moet aanwezig zijn mobo, ram , ...

Gr33tz,
Pieter-Jan aKa Kleine`

Anoniem09

Legacy Member
ADSL: normaal gezien een limiet van 10gb upload+download per maand.

kanibaal

Legacy Member
Ok alvast bedankt , nu nog meer info over een goei setupje :)

MVG

kanibaal

Legacy Member
Kdacht dat het hier vol zat met mensen die er meer over weten!!!

Yngwie

Legacy Member
Kheb hier nog wel paar oude pc's staan die ik gebruik als netwerkserver. hebben wel maar proc van 166Mhz en 130mb ram maar voor file en webserver is dit zeker voldoende. windows server 2003 draait er perfect onder. enkel voor gameserver zal hij wat tekort komen dnek ik

R-evolution™'

Legacy Member
-Amd athlon xp 2400+ cpu

-cooler voor cpu

-Elite group K7VMM+

-256 + 128 MB Ram PC133 sd

- 20 gb Western digital hardeschijf met 7200 rpm .

-80 Gb maxtor hardeschijf met 7200 rpm .

-52x cd lezer en schrijver

-Mooie gemodde case .

-Groene CCFL (soort van neon die niet warm word) .

-1 expensie kaart met 2 firewire aansluitingen

-1 expensie kaart met een lan verbinding

kanibaal

Legacy Member
Prijs?
Steekt hij volledig in mekaar?
Wat staat er al op?

Komaan mensen niemand anders?

R-evolution™'

Legacy Member
3 briefkes van 100 euro ;)

*edit* staat volledig in elkaar en staat hier langs mij te draaien .
Win xp pro + apache + norton antivirus 2005 staat erop

L.E.D.

Legacy Member
Als gij van zin zijt om thuis die gameservers te draaien moogde het vergeten hoor.
Vanaf er 2 man opzit ziet ge uw ping de hoogte ingaan.

Ff ter info ;)

kanibaal

Legacy Member
Serieus? Maat van mij draait 5 mohaa's 32players thuis .. ?

R-evolution™'

Legacy Member
en thats me :D

Die servers draaien zonder enig lag . ping die in de hoogte schiet :s ? merk ik niet veel van ... heb wel express net turbo daarvoor gebruikt .

RumaNoV

Legacy Member
R-evolution™' zei:
en thats me :D

Die servers draaien zonder enig lag . ping die in de hoogte schiet :s ? merk ik niet veel van ... heb wel express net turbo daarvoor gebruikt .

:offtopic: 5 x 32 spelers op een telenet lijntje hahahahah, zelfs met turbo kan dat nooit goed draaien als die servers volzitten..

R-evolution™'

Legacy Member
der zat iet van 60 man op in totaal en da ging vlot zonder enig lag

RpR

Legacy Member
R-evolution™' zei:
der zat iet van 60 man op in totaal en da ging vlot zonder enig lag

Sorry maar logisch gezien als ge nog maar 2Kb/s voor elke gebruiker rekend als upload wat heel weinig is (Normaal 4Kb/s voor cs toch) dan zit ge al aan 120 Kb/s en dan zou je verbindingslimiet al overschreden zijn.


On topic ik heb nog een 19" rack server van 1gh staan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan