n.t
Legacy Member
gezocht voor een kameraad:
simpel pcke :
- geen al te grote harde schijf
- grafisch ok (kaartje met 128mb ofzo, nix spectaculairs,eerder ala 9200SE ofzo)
- cpu vanaf AMD XP 1800 , evt iets lager... maar ni té
- ram : 512 , zeker niet minder!
- cdrom ofzo niet belangrijk
- geen audio kaart nodig
- geen boxen,muis,tobo,... nodig
- geen monitor nodig.
as cheap as possible!!!
simpel pcke :
- geen al te grote harde schijf
- grafisch ok (kaartje met 128mb ofzo, nix spectaculairs,eerder ala 9200SE ofzo)
- cpu vanaf AMD XP 1800 , evt iets lager... maar ni té
- ram : 512 , zeker niet minder!
- cdrom ofzo niet belangrijk
- geen audio kaart nodig
- geen boxen,muis,tobo,... nodig
- geen monitor nodig.
as cheap as possible!!!

