Archief - walkie's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
ik ben op zoek naar een setje walkie's (2stuks dus, meer mag ook, maar gelieve te vermelden)
wat ik er graag zou in terug vinden:


  • Bereik van min. 3 km
  • instelbare kanalen
  • oplaadbare batterij (hoeft niet met dockingstation te zijn)
  • batterij mag niet versleten zijn, autonomie van 25u en meer zijn aanvaardbaar
  • aansluitingsmogelijkheden voor een headset (micro en koptelefoon), via jack of andere conectoren (gelieve te vermelden of micro en koptelefoon 1 of 2 aansluitingen zijn)
  • verlicht display is een voordeel, geen must
  • geen merkvoorkeur, maar ook geen fisher price of andere speelgoedmerken

prijs hangt af per type uiteraard :D

alsde der hebt die ge kwijt wilt ... shoot :bow:

thx

greetz

Probe

saikoboarder

Legacy Member
ik heb er liggen
topcom 6000
bereik 5 km in open vlakte
instelbare kanalen ja (dacht 8x32)
oplaadbare batterijen met docking station
autonomie VEEL meer dan 25 uur
headset zit erbij micro en oortje (verschillend gaatje maar kabels zijn samen geboden)
groen verlicht display

ben wel nog aan het twijfelen of ik ze weg doe
nieuwprijs was 150€ en zijn nog maar max 60 uur gebruikt (skievakantie)
hier is een foto
http://www.telecomwereld.nl/pic/article/13/t6000pr.jpg
als je een goede prijs hebt verkoop ik hem mss
(let wel op in sommige landen is deze set illegaal omdat ze een sterke zender hebben)
dit staat allemaal in de boekjes die er nog bijzitten

edit: het zijn 8x38 kanalen en de set ondersteunt ook VOX (hij weet wanneer jij begint te praten en stuurt dat dan onmiddelijk door zonder dat je de knop moet indrukken deze functie kun je ook uitzetten als je ze niet wilt gebruiken

DjProbe

Legacy Member
is hij illegaal in belgie ?
welke prijs had je in gedachten ?




edit

bron : http://www.telecomwereld.nl/pmrtop.htm

Niet op tijd voor onze test, maar inmiddels wel op de markt, is de functioneel gelijkwaardige Twintalker 6000. Het interessante Twintalker 6000 Combi Pack komt met twee handsets inclusief handsfree setjes, batterijpack en handige bureaulader waarin u beide handsets kunt opladen. De winkelprijs is €79 inclusief btw, en dat bewijst dat deze voordelige vorm voor communicatie op korte afstand dus maar een beperkte investering vereist.

in belgië zelf nog iets minder


www.conrad.be
door via de zoekfunctie : 65 €

saikoboarder

Legacy Member
hij is legaal in belgie en het is niet dezelfde als in de tests en op conrad die hebben 3 km bereik.
wat heb je er voor over als de prijs mij aanstaat doe ik ze mss weg

Hasj_en_wietje

Legacy Member
saikoboarder zei:
hij is legaal in belgie en het is niet dezelfde als in de tests en op conrad die hebben 3 km bereik.
wat heb je er voor over als de prijs mij aanstaat doe ik ze mss weg

Uw walkies hebben ook 3km bereik, simpelweg omdat je zonder vergunning geen hoger vermogen mag uitzenden en dus ook geen groter bereik.

DjProbe

Legacy Member
mja meer heb ik niet nodig ze
meestal voor op fuiven (hoe gek het ook klinkt)

Trebby

Legacy Member
ik heb er hier liggen,

hebben 75€ gekocht en ze zijn 1 keer gebruikt geweest

2 walkies: 3km bereik,etc

1 maal gebruikt dus uiteraard in perfecte staat

Trebby

Legacy Member
Geen intresse dus? Ipv. dat recht te zeggen ipv. gewoon zo lang te zwijgen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan