Archief - 3d card prob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ScienceMySon

Legacy Member
allo,

ik heb zo een probleem dat ik 5 - 10 min borderlands kan spelen (heb GOTY edition V 1.41) en dan valt mijn scherm ineens uit... ik hoor op de achtergrond nog music van BL en dan freezed hem.. ik heb nieuwste driver van ATI

Ook heb ik dit met Homefront aan de hand...

het enigste wat tot nu toe helpt is de graphics in het spel wat lager zetten..

Huidige temp van card is 32 graden.. is ongeveer 1 minut terug blijven hangen

specs staan in mijn sig

kan iemand me helpe?

ScienceMySon

Legacy Member
de max temp in de logfile gaat tot 39 C dat stelt dus echt niets voor dat is juist na het crashen

kan ik de windowslogs ook nakijken ? zoja war?

ScienceMySon

Legacy Member
murder inc zei:
kunt ge is een screen van die logfile uploaden ?

kan ik em naar jou mail sturen mss ? PM me je adres

de logfile is te groot om op een screen te gaan...

Kan niemand me hier mee helpen?

Borderlands, homefront and crysis 2 geven nu probs

Assassin's creed brother geeft geen enkel problemen, Bioshock 2 geeft geen problemen.....

Mijn 3d card wordt max 39 graden, mijn cpu is 26 graden mijn case is 25 graden...

ik ben ten einde raad ... ???


net weer gecrashed..

kaart is echt niet warm hoor.. ik durf er zelfs mijne ... opleggen

Metteh

Legacy Member
oh dju uwe thread uit het oog verloren. :s

Ik zou eerst eens proberen met benchmarks (3dmark vantage) en zien of het daar ook freezed of crashed.
anders de vorige driver versie voor uw kaart installeren, soms zit er in de nieuwe drivers een bug.

mm anders zou ik het ook niet weten, je hebt um toch niet overclocked staan ofzo ?
het spel freezed ? maar je kan wel nog op je bureablad geraken ? of krijg je een error / bsod ?

ScienceMySon

Legacy Member
Kheb het met de 11.2 en 11.4 al getest zal nog wat lager gaan dan.

Ook zal ik de benchmark es teste


Niet overclocket of niks

het volgende gebeurt er :

Rustig de boel overhoop aant schieten met Crysis... ineens valt mijn scherm dus uit. het geluid van spel hoort ik nog op achtergrond.. dan zoekt mn scherm naar singlaan (analoog of digitaal) dan valt mijn scherm uit en dan freezed de PC. het spelgeluid hoort ge dan hakelen en dan ist gdn...

Ik moet dan de pc hard reseten...

Result

test results... niet blijven hangen..

Assassin's creed brotherhood en bioshock enzo blijven niet hangen..... echt raar

Metteh

Legacy Member
hebt ge uw ramgeheugen al eens getest met memtest ?

het gaat allesinds aan uw videokaart of ramgeheugen liggen denk ik. En voor de rest draait uw systeem stabiel ?

ScienceMySon

Legacy Member
memtest geeft geen fouten.

Voor de rest heb ik geen enkel problemen

heb ook al een test gdn met Video memory stress test.

ook geen fouten gevonden

Metteh

Legacy Member
MM heb je misschien een oude graka liggen waarmee ge dit games nog mee kunt testen ?

Ik zie het probleem ook niet zo direct maar aangezien het alleen bij het gamen gebeurd gaat het een defect zijn aan uw graka, ram.

ScienceMySon

Legacy Member
Murder Inc merci voor de goede hulp!!


ik heb een nieuwe voeding gestoken en dit bood de oplossing!!!

dank u!!!

ScienceMySon

Legacy Member
KRIJG NOU HET @@@@

ik steek nieuwe voeding dus in... PC werkt... test Crysis.. alles OK

Laat pc aan en ga weg met kameraden... kom terug.... Elentriec afgesprongen..

PC niet meer aan te krijgen.....

Steek ouwe voeding er terug in... alles trg ok... steek nieuwe voeding er trg in .. niet aan te krijgen...


Dus ik veronderstel nieuwe voeding stuk ?

mdgf

Legacy Member
Ja dan is die voeding dood, wat voor beest was het?
Ik hoop dat er verder niks meegestorven is?

ScienceMySon

Legacy Member
mdgf zei:
Ja dan is die voeding dood, wat voor beest was het?
Ik hoop dat er verder niks meegestorven is?

HTML:


Gelukkig niet nee :)

het was een Corsair TX650 V2 650W voeding... gene kak normaal maja :)

productiefouten kunnen ontstaan fcourse

ScienceMySon

Legacy Member
godverde nonde ... kheb het probleem nog ...

niemand die me hiermee kan helpen ?

Céderieck

Legacy Member
Ik zou de vga eens in een andere pc testen als je dit ook hebt. Het licht niet zo zeer aan je vga als je een freeze hebt. Zet in de bios all je cpu en ram instellingen is op manueel in plaats van auto dit kan ook al veel problemen voor komen. Al een bios update ge daan en mss is een herinstalleer van je windows doen ? En test je gpu eens met fur mark als deze dit door staat dan is er zeker al geen probleem met je gpu (:

ScienceMySon

Legacy Member
kdenk da ik oorzaak gevonden heb...

Tligt aan de 3D card.

Ik heb 2 gaming sessies van mij gefilmd.

1x met 8800gt en 1x met 6850

de 8800 GT heb ik volle 20 min kunnen spelen en ik kon zeker nog doorspelen
de 6850 brak na 11 minuten in zijn normale routine in de fout...

Het straffe is is dat de 6850 geen fouten vertoonde in 3d mark ofzo ....


is dit mogelijk voor jullie?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan