Archief - 6600GT aankomst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pimster

Legacy Member
Weet iemand een correcte datum, weet iemand hoe of wat?
vertel het mij aub!!
:niceone:

pimster

Legacy Member
Heb er al drie lastig gevallen met een telefoontje ...steeds :Geen idee.

apa

Legacy Member
Bij MPL zie ik precies dat er al een aantal zijn toegekomen hoor:

  • AOpen Geforce 6600 - PCI-Express - 256MB DDR3 256BIT DVI TVOUT Retail with games voor EUR 206,00
  • Club3D CGNX-G668TVD NVIDIA GeForce PC6600GT - PCI-Express - 128MB - DVI/TVO voor EUR 207,00
  • Point Of View PCX 6600GT - 128 DDR 256bit DVI TVout Retail voor EUR 233,00

Of bedoel je de AGP-variant ervan?

pimster

Legacy Member
Ja de AGP.Weet ook iemand of mij standaard voeding van 300W dit aankan?

***ARF***

Legacy Member
als da een merkvoeding is wel ja
test da eerst gewoon
als het instabiel wordt koopte ge een ander voeding

pimster

Legacy Member
kan ik kijken welk merk mijn voeding is?Ken niks van voedingen :)
En moest het niet lukken welk merk?voeding raad je me aan?

apa

Legacy Member
Hoe kom je aan die voeding?

  • Kwam die bij je kast? Welke kast heb je dan?
  • Heb je een merk-PC? Welk merk en welk model?

300 Watt is niet enorm... Als je een deftige voeding heb, dan zal die dat waarschijnlijk wel kunnen trekken. Deftige voedingen zijn (ondermeer) Antec, Enermax en Shuttle.

pimster

Legacy Member
Wel Kheb geen merk pc dusja tis een standaard caseje die wat bijgewerkt is,voeding zat bij case.

Gothrek

Legacy Member
Geforce 6600GT op AGP... PRE ORDER - VOLGENDE WEEK STOCK!!! - Wednesday 24 November, 2004
Jullie lezen het inderdaad JUIST. Hofline krijgt de 6600GT op AGP binnen van Sparkle Graphics.

Sparkle staat voor kwaliteitsgraka met 2 jaar garantie. Een google search naar Sparkle 6800GT (die ook binnen komen bij Hofline) geeft weer dat dit merk een betrouwbaar goed produkt is.

Pre-order kan voorlopig via mail (we wachten nog op boxshot v/h produkt).

[email protected] - Sparkle 6600GT 128MB DDR AGP - 217 € !!!!!!!

http://www.hofline.com/catalog/default.php

finn

Legacy Member
Te hopen da de winkels in Gent en Antwerpen et ook volgende week hebben.
Mechelen is omweg en te druk voor mij geen goesting om in de file te staan.
Heb zo es een coole doos van XFX gezien van de 6600 GT
http://www.xfxforce.com/product_view.php?sku=PVT43GND

Ik wacht wel op forcom of microforce of jacob... of comtech ...

link eve aangepast srry voor het ongemak
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan