Ik heb ook een thread gestart ivm die 6600GT agp,
mijn graka begon al kuren te krijgen toen ik nog maar aan het booten was.
Vandaag mee teruggeweest naar de winkel, direct een nieuwe gekregen.
Die nieuwe/werkende heeft geen defecten, geen artifacts, gewoon prachtig beeld.
Omdat er threads over waren op diverse fora,
heb ik al men games eens opgestart:
Half-life 2/CS source, nfsu2, rome tw, call of duty, enzovoort.
Nergens zag ik iets abnormaals.
Ik heb die beta forceware drivers (6.703) geïnstalleerd btw.
Dus als je nog altijd artifacts ziet op je scherm of iets anders dat abnormaal is,
dan raad ik je echt aan om ermee terug naar de winkel te stappen.
Greetz harle.