ix_Toki
Legacy Member
IK heb een vraagje, ik heb juist mijn 6800 gt geflashed met de bedoeling het voltage wat hoger te zetten om zo stabieler te draaien. ik draai nu aan 425/1100 met coolbits maar soms niet uiters stabiel. anyway als ik nibitor mijn vga bios laat uilezen staat bij voltage 1: 1.4 V voltage 2: 1.3 V en voltage 3: 1.1 V welk voltage moet ik hier gaan veranderen? op het forum van tones las ik dat je voltage van 1.3 naar 1.4 moest zetten maar is dathet voltage 2? (http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=20203&start=30) maar bedoelen ze hiermee we voltage 2??? misschien is het voltage 1 en draaide de mijne al standaard op 1.4?? enige hulp aub?
ps wat zijn de gevaren hiervan???
alle tips zijn welkom...
ps wat zijn de gevaren hiervan???
alle tips zijn welkom...