Archief - 6800le?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thunderhawk

Legacy Member
Weet er iemand in belgiê nog ne winkel waar de 6800LE te koop is (buiten by forcom want kheb mailke gestuurd en kreeg dit terug :
Momenteel niet in stock, moeilijk te zeggen wanneer deze terug worden aangeleverd.

MVG
Alain


Liefst eene die ze binnen hebben of ni lang duurt voor het weer in stock komt.

MVG

corvette

Legacy Member
wtf? volgens mij klopt er iets niet..

in uw sig staat dat uwen 3500+ Newcastle aan 2.6ghz (4000+) draait maar aan 1.45Vcore? het standaard voltage is 1.5vcore? hoe ga jij nu overklokken door je voltage naar beneden te jagen?
btw cpu max 3.15ghz aan 1.65vcore? dat is ERG ongeloofwaardig.. :wtf:

on-topic: de nieuwe nvidia's zijn relatief moeilijk verkrijgbaar.. ga anders voor een 6600GT van Jacobshans -> Gainward GLH :love:

jer

Legacy Member
onmogelijk dat gij 3.15ghz ... da haalde zelfs ni me waterkoeling ...

corvette

Legacy Member
kan echt niet...

2.7Ghz aan 1.450vcore :ironic:

35sec superpi .. ik haal 33sec aan 2599Mhz..

klopt gwn niet..

welke rev. heb jij van de A8V dlx? welke divider en vooral welke ram heb je? op wat staat je HT ingesteld?

@ hierbove: 3.15ghz is wel haalbaar maar dan aan 1.8vcore met Watercooling..

|3lack Hawk

Legacy Member
srry dude, hier ligt em onder de kerstboom :D
kdenk idd dat em bijna nergens meer te verkrijge is

thunderhawk

Legacy Member
Zou het toevallig komen omdat myn ram op 2:3 loopt? :tongue: ja kdenket ook ja , daarom dak zo'n " hoge score" haal. en onmogelijk? ge ziet het tog? Komt over een week of 3 is af op de lan dan ziet get ook.

corvette

Legacy Member
thunderhawk zei:
Zou het toevallig komen omdat myn ram op 2:3 loopt? :tongue: ja kdenket ook ja , daarom dak zo'n " hoge score" haal. en onmogelijk? ge ziet het tog? Komt over een week of 3 is af op de lan dan ziet get ook.

ja ja nu nog antwoorden op de andere vragen

thunderhawk

Legacy Member
Voor meneer zijn behoeften te bevredigen? nee bedankt ... Komt zien he .. nu weer ontopic

corvette

Legacy Member
thunderhawk zei:
Voor meneer zijn behoeften te bevredigen? nee bedankt ... Komt zien he .. nu weer ontopic

Jouw onmature gedrag stoort me werkelijk hoor..

Wees nou effe volwassen en geef toe dat je gezeverd hebt...

slijpschijf

Legacy Member
corvette zei:
wtf? volgens mij klopt er iets niet..

in uw sig staat dat uwen 3500+ Newcastle aan 2.6ghz (4000+) draait maar aan 1.45Vcore? het standaard voltage is 1.5vcore? hoe ga jij nu overklokken door je voltage naar beneden te jagen?
btw cpu max 3.15ghz aan 1.65vcore? dat is ERG ongeloofwaardig.. :wtf:

on-topic: de nieuwe nvidia's zijn relatief moeilijk verkrijgbaar.. ga anders voor een 6600GT van Jacobshans -> Gainward GLH :love:

was standaard voltage nie 1.4? Net zoals bij 3000+ ed op s939? :)

|3lack Hawk

Legacy Member
srry, da was onder de verkeerde account, pm ME :)
ik kan er aangeraken!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan