Archief - Amd athlon xp 2800 -> 2952 mhz gehaalt :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hyper

Legacy Member
Moederbord: GIGABYTE GA-7N400 Pro2
Cpu: Amd athlon Xp 2800
Geheugen: Corsair 1024 DDR
Grafische kaart: 256mb GeForce 6800 ULTRA (3dmark -> 39561) - (3dextracor -> 143210)

Cpu temp: 19.7 graden, watergekoeld
Case temp: 7.2 graden,

slijpschijf

Legacy Member
Hyper zei:
Moederbord: GIGABYTE GA-7N400 Pro2
Cpu: Amd athlon Xp 2800
Geheugen: Corsair 1024 DDR
Grafische kaart: 256mb GeForce 6800 ULTRA (3dmark -> 39561) - (3dextracor -> 143210)

Cpu temp: 19.7 graden, watergekoeld
Case temp: 7.2 graden,

stomme vraag mss, maar hoe krijgde gij uw cpu onder kamertemperatuur? :wtf: :wtf: en uw case temp ook? Uw radiator wordt gekoelt door de kamertemperatuur, dus die kan toch nooit nie lager gaan?? :wtf:

nazaar

Legacy Member
een screentje zou IETS betekenen, want iedereen kan dit typen eh :ironic:

nazaar

Legacy Member
slijpschijf zei:
stomme vraag mss, maar hoe krijgde gij uw cpu onder kamertemperatuur? :wtf: :wtf: en uw case temp ook? Uw radiator wordt gekoelt door de kamertemperatuur, dus die kan toch nooit nie lager gaan?? :wtf:

pelt op de proc ;)

Hyper

Legacy Member
Voor men case heb ik een apparte kast gemaakt, ja eigenlijk koelkast :D

Cranox

Legacy Member
Hyper zei:
Moederbord: GIGABYTE GA-7N400 Pro2
Cpu: Amd athlon Xp 2800
Geheugen: Corsair 1024 DDR
Grafische kaart: 256mb GeForce 6800 ULTRA (3dmark -> 39561) - (3dextracor -> 143210)

Cpu temp: 19.7 graden, watergekoeld
Case temp: 7.2 graden,

Cpu-z screentje van cpu en eentje van mem is wenselijk

Hyper

Legacy Member
oke ik zal het morgen hier op deze tread zetten, nu moet ik door voor men nieuwe case modding :) :niceone:

nazaar

Legacy Member
btw kent gij dark-neo ??

het is maar omdat hij ook nen 220watt pelt op zijn proc heeft gezet.

nazaar

Legacy Member
ik dacht het ook nog: bijna 40k: dat kunnen der niet veel zeggen.

Ephram

Legacy Member
nazaar zei:
ik dacht het ook nog: bijna 40k: dat kunnen der niet veel zeggen.

zijn 3dmark01 is dus fake.
cpu overclock zou nog kunnen maar dat geloof ik niet zo direct van iemand die geen screens posts, met een amdxp kun je NOOIT 39k halen.

nazaar

Legacy Member
kan bijna niet anders eh. Nen xp op 2.9ghz met nen geforce gaat NOOIT 39k halen in den 2001.

Ephram

Legacy Member
nazaar zei:
kan bijna niet anders eh. Nen xp op 2.9ghz met nen geforce gaat NOOIT 39k halen in den 2001.

Ik denk dat Hyper wat aan het zeveren is, kijk eens naar zijn registreerdatum...

Cranox

Legacy Member
Lol ik had niet goed gekeken naar zijn 3dmark 2001 score , owkee tis officieel tis ne faker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan