Archief - AMD vs INTEL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
FoRCe zei:
ik zou voor de intel gaan, stabiliteit boven alles :D
omfg ,n/o ma leeft ge onder ne steen ofzo?
amd staat voorop qua stabiliteit ondertusse(temperatuur van die beesjes zijn immers wel wa lager dan een een prescot kookplaatje...)
stabiliteit heeft infeite niks me de cpu te make...


btw strijk @ de rest van de thread :rofl:

@ threadstarter die manne zen maar wa onnozel aant doen ,pakt u maar nen amd :) (eigelijk ware ze gewoon ironisch bezig :) )

slijpschijf

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
@ threadstarter die manne zen maar wa onnozel aant doen ,pakt u maar nen amd :) (eigelijk ware ze gewoon ironisch bezig :) )

Neen, nen pentium is lekker warm, dat bespaart u stookkosten :), en pentium voelt lekker licht (in de portemone :p)

slijpschijf

Legacy Member
krisse zei:
niks ironie! ze moge al die amd's wel degelijk aan mij geven :)

kheb hier nog nen ouden bak staan :), wel oppassen want hij is onstabiel, als da op uw tenen valt :s

Conqie

Legacy Member
idd das altij gemakkelijker dan de verwarming op te zette :p


btw het grappige is dat ik ook nen amd pc,en zo'n cheapass case,
en raad is
die staat onstabiel :cry:
die case beweegt altijd en ik moet daar een biervilletje ondersteke ,allemaal dankzij amd :cry:

:unsure:

stormsman

Legacy Member
slijpschijf zei:
Neen, nen pentium is lekker warm, dat bespaart u stookkosten :), en pentium voelt lekker licht (in de portemone :p)
LICHT IN DE PORTOMONEEEEEEEEEEEEEEEEE, fuck off ne intel kost stukke van mense!!!!!!!

AsEeL

Legacy Member
Altijd intel gehad tot over een maand.
Zeer degelijk en normale prestaties.
Nu ben ik overgestapt naar AMD Baron en ik moet zeggen ik beleef veel meer plezier aan de proc dan aan mijn intel.
Ook prestatie en oc gericht is hij veel beter en makkelijker.

Volgende CPU wordt zeker weer een AMD ipv een Intel
De laatste maanden hoor je ook niet al te veel meer over Intel.
AMD heeft volgens mij een zeer goed product geleverd startende bij de Athlon reeks tot nu.

vinteg

Legacy Member
slijpschijf zei:
Neen, nen pentium is lekker warm, dat bespaart u stookkosten :), en pentium voelt lekker licht (in de portemone :p)
pentium is ook nog serieus duur zenne man(oftewel hebde gij het over celeron:scream: ). anyway, @threadstarter, als kik u nu zeg da ne via cursoe processor 10X beter is dan nen intel of nen AMD geloofde gij da dan ook? neen dus, AMD en intel zijn beide stabiel imho, enige verschil is da AMD A64's gewoon beter zijn als intels

slijpschijf

Legacy Member
vinteg zei:
pentium is ook nog serieus duur zenne man(oftewel hebde gij het over celeron:scream: ). anyway, @threadstarter, als kik u nu zeg da ne via cursoe processor 10X beter is dan nen intel of nen AMD geloofde gij da dan ook? neen dus, AMD en intel zijn beide stabiel imho, enige verschil is da AMD A64's gewoon beter zijn als intels

da zeg ik toch, als der veel geld uit is => licht :wtf:

Conqie

Legacy Member
ik was ook ffkes verward :p
goe gevonde :p

ik dacht da ge bedoelde da het nie zwaar doorweegde qua prijs op uwe portomonee

stormsman

Legacy Member
slijpschijf zei:
da zeg ik toch, als der veel geld uit is => licht :wtf:
amaai wa een taalgebruik ... ik dacht da ik al soms stoeme zinne zee. tis ni veu u te kwetse da ik da zee ze ne. ma moest gezecht worden :p

Buttscratch

Legacy Member
merci qonquerpony had de ironie niet door :niceone: en als ge ooit nog we bierkaartjes nodig hebt wete het maar te zegge hé :bow:

NightCr@wler

Legacy Member
lang geleden dak nog zo gelachen heb me nen thread

ma int vervolg eerst antwoorden op de vraag en dan pas beginnen lachen want ge hebtem in de war gebracht :p

Buttscratch

Legacy Member
bedankt voor de info gaste en ik hoop dat jullie allemaal nog eens goed hebben kunnen lachen :)

slijpschijf

Legacy Member
stormsman zei:
amaai wa een taalgebruik ... ik dacht da ik al soms stoeme zinne zee. tis ni veu u te kwetse da ik da zee ze ne. ma moest gezecht worden :p

kverschiet der nie van dat gij da nie doorhad...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan