Archief - Ati Radeon mobility hd 5650

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coucke

Legacy Member
Hallo,

Ik heb een laptop gekocht en deze heeft 2 gpu's eentje voor laag gebruik eentje van Intel zelf en een ati radeon mobility hd 5650.

Maar als ik games wil spelen gaan deze games zeer traag en laggen ze maar als ik op Youtube naar filmpjes kijk van mensen met dezelfde pc werken de games dan wel vlot :s.

Ik kan ook niet meer dan 4 resoluties instellen ik heb al veel geprobeerd maar niets helpt misschien kan me hier iemand helpen.

Alvast bedankt


Coucke

sneax

Legacy Member
Klik rechts op bureaublad ga naar switchable graphics en zorg dat dit op High Power GPU staat.

De laatste drivers downloaden is ook intressant, ga daarvoor naar de site van amd.

coucke

Legacy Member
sneax zei:
Klik rechts op bureaublad ga naar switchable graphics en zorg dat dit op High Power GPU staat.

De laatste drivers downloaden is ook intressant, ga daarvoor naar de site van amd.

beide al gedaan en nog werkt het niet :s ik begrijp er niets van de pc kiest auto voor een 1600 X 900 res en ik zou een 1280 X 1024 willen maar die kan ik zelf niet kiezen :s

Yank

Legacy Member
Je laptopscherm is 1600x900? Dan kan die geen 1280x1024 weergeven natuurlijk, want dan heeft hij in de hoogte 124 pixels tekort om dat weer te geven.

Zorg ook zeker dat je power plan op balanced of high performance staat voor te gamen en nieuwste drivers zoals sneax idd zegt.

coucke

Legacy Member
laptop staat altijd op High Power GPU ook als ik game nieuwe driver zijn reeds aanwezig maar nog steeds laggen de games :s als ik de standaard kaart deactiveert in apparaatbeheer dan kan ik de ati kaart wel in meerdere scherm resoluties plaatsen maar dan krijg ik een error van windows dat ik mijn standaard moet activeren :s


heb nu mail gestuurt naar HP met vraag welke oplossing zei bieden en anders laptop terug brengen voor herstel naar de winkel

sneax

Legacy Member
Welke games wilt ge spelen? Ik heb in mijn laptop een HD5450 die in principe minder krachtig zou moeten zijn als de uwe, maar als het bij mij draait moet het bij u zeker draaien.

coucke

Legacy Member
COD black ops , maffia 2 ,test drive unlimited 1 en 2 , ...

ik heb een DXdiag uitgevoerd en dit is wat ik krijg te zien
a2zy3l.png

Yank

Legacy Member
Drivers zien er mij niet echt recent uit, meer dan een jaar oud, kan voor recente games (cod bo dus zeker al) zeker een pak uitmaken

ATI Catalyst
deze drivers heb je normaal nodig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan