Lagniau
Legacy Member
Hoi heb net nieuwe grafische kaart, de 6850 ..
en ik was aan het kijken met gpu-z en er staat wat dat mij niet zo aanstaat,
ik heb het geselecteerd
http://img593.imageshack.us/img593/9995/normaal.jpg
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Greetz!
en ik was aan het kijken met gpu-z en er staat wat dat mij niet zo aanstaat,
ik heb het geselecteerd

http://img593.imageshack.us/img593/9995/normaal.jpg
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Greetz!





