Syntraxx
Legacy Member
Hallo,
sinds het herinstalleren van windows is de audio weg op een laptop van een kennis.
Het betreft het volgende model: HP HDX 16-1140us
Er is een 32-bit versie van windows vista geinstalleerd, terwijl de laptop 4 GB ram ter beschikking heeft.
De audio is sinds de herinstallatie weg.
1) Is het effectief slecht om 32 bit op een 4 GB systeem te zetten, of is dit enkel nefast aangezien 32 bit maar 2 GB ram gebruikt.
2) Kan dit het probleem zijn (lijkt met zelf eerlijk gezegd straf, misschien kan het ook zijn dat er gewoon geen driver geinstalleerd is).
sinds het herinstalleren van windows is de audio weg op een laptop van een kennis.
Het betreft het volgende model: HP HDX 16-1140us
Er is een 32-bit versie van windows vista geinstalleerd, terwijl de laptop 4 GB ram ter beschikking heeft.
De audio is sinds de herinstallatie weg.
1) Is het effectief slecht om 32 bit op een 4 GB systeem te zetten, of is dit enkel nefast aangezien 32 bit maar 2 GB ram gebruikt.
2) Kan dit het probleem zijn (lijkt met zelf eerlijk gezegd straf, misschien kan het ook zijn dat er gewoon geen driver geinstalleerd is).