Xeal
Legacy Member
Hallow !
Ik zit hier met 3 maten op 1 telenetlijn op kot.
Wij vol goesting HL² installed en we wille Source spele
Nu voege we dus friends toe op Steam en we zien elkaar niet!
ook bij het connecte hebbe we de "PING-BUG" wat wilt zegge da gelijk welke server een latency eeft van 10000 of meer.
Na 3 x connecte werkt het dan eindelijk.. nu denk ik dat dit een probleem is bij de router .. denke jullie niet ?
IEmand die dit probleem ook heeft ?
Alvast bedankt voor de reply's ..
Nico
Ik zit hier met 3 maten op 1 telenetlijn op kot.
Wij vol goesting HL² installed en we wille Source spele
Nu voege we dus friends toe op Steam en we zien elkaar niet!
ook bij het connecte hebbe we de "PING-BUG" wat wilt zegge da gelijk welke server een latency eeft van 10000 of meer.
Na 3 x connecte werkt het dan eindelijk.. nu denk ik dat dit een probleem is bij de router .. denke jullie niet ?
IEmand die dit probleem ook heeft ?
Alvast bedankt voor de reply's ..
Nico
?