stijnd
Legacy Member
Hallo,
Enige tijd geleden heb ik met een videocamera wat dingen opgenomen op een minidisk. Wanneer ik deze bestanden (video_ts map) wil kopieren naar mijn computer lukt dit niet. De dvd afspelen via VLC lukt tot bij een bepaald filmpje waar het vastloopt.
Ik neem dus aan dat het schijfje beschadigd is geraakt.
Ik heb al geprobeerd om er een .iso van te maken met alcohol 120, dvdshrink,.. geven allemaal een error dat het niet gaat. Kan ik hieraan iets doen? Is er bv software die de beschadigde delen overslaagt bij het maken van een .iso zodat ik toch niet al het beeldmateriaal kwijt ben?
Bedankt!
Enige tijd geleden heb ik met een videocamera wat dingen opgenomen op een minidisk. Wanneer ik deze bestanden (video_ts map) wil kopieren naar mijn computer lukt dit niet. De dvd afspelen via VLC lukt tot bij een bepaald filmpje waar het vastloopt.
Ik neem dus aan dat het schijfje beschadigd is geraakt.
Ik heb al geprobeerd om er een .iso van te maken met alcohol 120, dvdshrink,.. geven allemaal een error dat het niet gaat. Kan ik hieraan iets doen? Is er bv software die de beschadigde delen overslaagt bij het maken van een .iso zodat ik toch niet al het beeldmateriaal kwijt ben?
Bedankt!
