nfs pro
Legacy Member
Hey ik zat daarstraks RuneScape te spelen. ( Jaja lach maar)
En dan kwam er na een tijdje komt er een blauw scherm op ik kan het niet lezen omdat mijn pc dan te rap uitvalt de eerste zin is denk ik if you see this bleu screen for the first time. this is a...
Dan valt hij uit.
Kan het dat mijn pc het spel ziet als een bedreiging ofzo?
Kan ik daar iets aan doen? Is dat erg?
PS: ik denk toch dat hier de juiste plaats om dit topic te zetten.
Ik heb al zo topics gezien maar aangezien ik niet weet wat het blauwe scherm zei weet ik niet welk topic ik moet volgen.
En dan kwam er na een tijdje komt er een blauw scherm op ik kan het niet lezen omdat mijn pc dan te rap uitvalt de eerste zin is denk ik if you see this bleu screen for the first time. this is a...
Dan valt hij uit.
Kan het dat mijn pc het spel ziet als een bedreiging ofzo?
Kan ik daar iets aan doen? Is dat erg?
PS: ik denk toch dat hier de juiste plaats om dit topic te zetten.
Ik heb al zo topics gezien maar aangezien ik niet weet wat het blauwe scherm zei weet ik niet welk topic ik moet volgen.
) als je de info uit de minidump hier kan posten kunnen we je mischien verder helpen om deze te interpreteren