Archief - Blauw scherm. (Vraag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nfs pro

Legacy Member
Hey ik zat daarstraks RuneScape te spelen. ( Jaja lach maar)
En dan kwam er na een tijdje komt er een blauw scherm op ik kan het niet lezen omdat mijn pc dan te rap uitvalt de eerste zin is denk ik if you see this bleu screen for the first time. this is a...
Dan valt hij uit.

Kan het dat mijn pc het spel ziet als een bedreiging ofzo?
Kan ik daar iets aan doen? Is dat erg?


PS: ik denk toch dat hier de juiste plaats om dit topic te zetten.

Ik heb al zo topics gezien maar aangezien ik niet weet wat het blauwe scherm zei weet ik niet welk topic ik moet volgen.

nfs pro

Legacy Member
Blue screen of death? Wat bedoelen ze dat mijn laptop naar de vaantjes is?

mdgf

Legacy Member
Das gewoon een bijnaam van dat scherm, het betekent zeker niet dat je laptop het hardwarematig aan het begeven is (kan evengoed/eerder een softwarefout zijn).

St0wned

Legacy Member
nee das maar een naam (meestal :p ) als je de info uit de minidump hier kan posten kunnen we je mischien verder helpen om deze te interpreteren

sneax

Legacy Member
Of disable de autoshutdown bij bluescreen (zie google) zodat ge tijd krijgt om het te lezen en over te schrijven zodat ge het hier kunt posten.

nfs pro

Legacy Member
Kzal dat morgen is zien maar het is blijkbaar enkel als ik RuneScape speel, wat neit echt belangrijk is.

sneax

Legacy Member
mss videodriver crash ofzo, update uw videodrivers is, wild guess eh tkan vanalles zijn, in die bluescreen staat in welke module/bestand het veroorzaakt is en dan kunde da meestal wel uitvinden waar het aan ligt

mdgf

Legacy Member
Of eens proberen met een andere browser en/of uw java updaten, mss dat daar ergens een probleem ligt.

nfs pro

Legacy Member
Ja kreeg het nu ook al als ik gewoon 9lives wou openen.

@Stowned ik kan dat programmatje niet downloaden er komt altijd vanzelf op onderbroken.

sneax zei:
mss videodriver crash ofzo, update uw videodrivers is, wild guess eh tkan vanalles zijn, in die bluescreen staat in welke module/bestand het veroorzaakt is en dan kunde da meestal wel uitvinden waar het aan ligt

Hoe doe je dat dan?

nTFs

Legacy Member
Je uninstalled je oude videodrivers eerst en dan installeer je de nieuwste drivers die je download van de site van de fabrikant.

nfs pro

Legacy Member
mdgf zei:
Ook met een andere browser?

Ik weet niet nu heb ik het niet meer als ik 9lives wil openen.
Kben wel overt laatst van firefox naar google chrome gekomen weekje geleden ofzo.
Kzal terug naar firefox gaan en hopen dat het niet meer gebeurd.


Als het zou helpen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan