RiCOManiaC
Legacy Member
Hi 9-livers!
Ik heb sinds een 2-tal dagen plots last van BSOD's
Moet iets gedownload hebben waar een virus ofzo bij zat (de 1e die ik binnenkrijg in 3 jaar tijd
) en m'n volledige Windhoos is nu crazy aan et worden. Iedere keer als ik op m'n bureaublad terecht kom (na het welkom-scherm) krijg ik die BSOD, in veilige modus dan weer niet (voorlopig). De error(s) die ik krijg zijn DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en een error van scsiport.sys.
Wou dus proberen om gwn een nieuwe Windows over de andere te installeren maar tijdens die install heb ik weer een BSOD gehad
Iemand die hetzelfde probleem heeft of weet hoe dit op te lossen ?
Ik heb sinds een 2-tal dagen plots last van BSOD's
Moet iets gedownload hebben waar een virus ofzo bij zat (de 1e die ik binnenkrijg in 3 jaar tijd
) en m'n volledige Windhoos is nu crazy aan et worden. Iedere keer als ik op m'n bureaublad terecht kom (na het welkom-scherm) krijg ik die BSOD, in veilige modus dan weer niet (voorlopig). De error(s) die ik krijg zijn DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en een error van scsiport.sys.Wou dus proberen om gwn een nieuwe Windows over de andere te installeren maar tijdens die install heb ik weer een BSOD gehad
Iemand die hetzelfde probleem heeft of weet hoe dit op te lossen ?