bosiwollig
Legacy Member
Hallo 9livers,
Ik weet niet of dit den,e juiste plek is om dit te vragen. Maar ik ga toch een poging doen.
Wij gaan binnekokrt met 't school,op,bezinning.
. Blijkbaar slapen we apart op een kamer en zitten we helemaal alleen op een kamer voor grote delen v/d dag. Al mijn maten (ikzelf ook) hebben een android smartphone. Ik vermoed dat er geen wifi is
maar nu vroeg ik mij,af of er een mogelijkheid is om te kunnen chatten tussen de gsms zonder wifi. Zodat we toch iets te.doen hebben tijdens deze saaie uren. mijn vraag is dus: kan je met je gsm,een,wifi netwerk opzetten. De rest joined dat netwerk dan. En dan kan je chatten via een bepaalde app?
Alvast bedankt
Ik weet niet of dit den,e juiste plek is om dit te vragen. Maar ik ga toch een poging doen.
Wij gaan binnekokrt met 't school,op,bezinning.
. Blijkbaar slapen we apart op een kamer en zitten we helemaal alleen op een kamer voor grote delen v/d dag. Al mijn maten (ikzelf ook) hebben een android smartphone. Ik vermoed dat er geen wifi is
maar nu vroeg ik mij,af of er een mogelijkheid is om te kunnen chatten tussen de gsms zonder wifi. Zodat we toch iets te.doen hebben tijdens deze saaie uren. mijn vraag is dus: kan je met je gsm,een,wifi netwerk opzetten. De rest joined dat netwerk dan. En dan kan je chatten via een bepaalde app?Alvast bedankt