Extrizyo
Legacy Member
Beste 9 lives leden,
zit nl met een irritant probleempje, vandaag steek ik mijn pc aan en die maakt plots zoveel lawaai, Ik dacht vanja ergens een ventilator die wat hapert en dus ff kast open gedaan maar alles ziet er normaal uit. Kdenk eerder dat het mijn voeding is. kan dit?
wat ik ook wel ondervonden heb de laatste dagen is dat mijn scherm plots heel zwart komt voor +/- 2 sec en dan terug gewoon beeld, soms een paar keer na elkaar en soms maar 1 keer en soms ook niet. kweet niet of dit er iets mee te maken heeft.
graag wat advies aub, zou graag wel dat lawaai kunnen wegwerken
zit nl met een irritant probleempje, vandaag steek ik mijn pc aan en die maakt plots zoveel lawaai, Ik dacht vanja ergens een ventilator die wat hapert en dus ff kast open gedaan maar alles ziet er normaal uit. Kdenk eerder dat het mijn voeding is. kan dit?
wat ik ook wel ondervonden heb de laatste dagen is dat mijn scherm plots heel zwart komt voor +/- 2 sec en dan terug gewoon beeld, soms een paar keer na elkaar en soms maar 1 keer en soms ook niet. kweet niet of dit er iets mee te maken heeft.
graag wat advies aub, zou graag wel dat lawaai kunnen wegwerken

