Benitek
Legacy Member
Bij de vorige generatie van condensators op moederborden kon je vrij eenvoudig zien wanneer deze defect waren door bvb het bol staan of lekken aan de kop van de condensators.
de nieuwe generatie is een omhulsel dat uit 1 stuk bestaat waardoor vermoed ik dit fenomeen zich niet zo snel zal voor doen of zie ik dit verkeerd .
Zijn deze beter (sterker) dan de oude en als deze dan toch defect gaan is er dan uiterlijk ook een manier om dit te zien?
Alvast bedankt
de nieuwe generatie is een omhulsel dat uit 1 stuk bestaat waardoor vermoed ik dit fenomeen zich niet zo snel zal voor doen of zie ik dit verkeerd .
Zijn deze beter (sterker) dan de oude en als deze dan toch defect gaan is er dan uiterlijk ook een manier om dit te zien?
Alvast bedankt