Bill
Legacy Member
Ik heb sinds kort een Corsair H80 waterkoeling.
Nu sinds ik mijn opstelling in BTX (ATX onderdelen dmv. Stacker 830 omgekeerd geplaatst) heb staan, staat de pomp omgekeerd.
Kan dit kwaad? De temperaturen die ik nu heb zijn ong. 29° in idle, dus daar is zeker niets mis mee.
Ik bedoel dus of dit kwaad kan voor de pomp zelf?
Dus deze:
Corsair H80
Corsair H80 pomp/cpu blok
De reden dat ik de pomp niet heb omgedraaid, is omdat de darmen dan tussen de radiator en de pomp "gewrongen" zouden zitten, wat mij niet ideaal lijkt
.
Nu sinds ik mijn opstelling in BTX (ATX onderdelen dmv. Stacker 830 omgekeerd geplaatst) heb staan, staat de pomp omgekeerd.
Kan dit kwaad? De temperaturen die ik nu heb zijn ong. 29° in idle, dus daar is zeker niets mis mee.
Ik bedoel dus of dit kwaad kan voor de pomp zelf?
Dus deze:
Corsair H80
Corsair H80 pomp/cpu blok
De reden dat ik de pomp niet heb omgedraaid, is omdat de darmen dan tussen de radiator en de pomp "gewrongen" zouden zitten, wat mij niet ideaal lijkt
.