gamer1
Legacy Member
Bij mn vriendin kregen ze een korte tijd geleden problemen met draadloos internet. Dit viel geregeld uit en de AP even uittrekken en terug insteken deed het na enige tijd terug zerken, maar voor korte tijd. Nu is er helemaal geen mogelijkheid meer om op draadloos te geraken.
Aan de AP (D-link DWL-G700AP) brand het lampje van LAN wel, maar van WLAN niet meer. Heb ook geprobeerd het dingetje via kabel te verbinden met de laptop en vervolgens naar 192.168.0.50 5 (en 192.168.0.1 en ...1.1 ook), maar krijg geen verbinding met het ding.
Kunnen deze zaken eventueel nog door iets anders veroorzaakt worden, of kan met zekerheid gezegd worden dat het D-link ding kapot is? Internet met kabel verbonden van de telenet modem werkt wel nog steeds.
Aan de AP (D-link DWL-G700AP) brand het lampje van LAN wel, maar van WLAN niet meer. Heb ook geprobeerd het dingetje via kabel te verbinden met de laptop en vervolgens naar 192.168.0.50 5 (en 192.168.0.1 en ...1.1 ook), maar krijg geen verbinding met het ding.
Kunnen deze zaken eventueel nog door iets anders veroorzaakt worden, of kan met zekerheid gezegd worden dat het D-link ding kapot is? Internet met kabel verbonden van de telenet modem werkt wel nog steeds.