Sick-Boy
Legacy Member
Een tijdje geleden is de harde schijf van mijn Macbook gecrasht, ik heb die dan laten vervangen door een nieuwe schijf.
Ik heb nu mijn externe schijf eens open gehaald en de kapotte schijf aan de controller gehangen, maar noch OS X, noch Ubuntu geven de schijf weer in Disk Utility.
Het geluid dat ondertussen geproduceerd wordt kan ik misschien best beschrijven als de lezer die tegen de behuizing botst (vrij luide TAK-TAK-TAK).
Ik vroeg mij af of het de moeite is om een herstelprogramma te kopen, of is mijn data hopeloos verloren?
Ik heb nu mijn externe schijf eens open gehaald en de kapotte schijf aan de controller gehangen, maar noch OS X, noch Ubuntu geven de schijf weer in Disk Utility.
Het geluid dat ondertussen geproduceerd wordt kan ik misschien best beschrijven als de lezer die tegen de behuizing botst (vrij luide TAK-TAK-TAK).
Ik vroeg mij af of het de moeite is om een herstelprogramma te kopen, of is mijn data hopeloos verloren?