Apu het aapje
Legacy Member
ik heb ier opo 't forum al enkele threads gelezen over probs mee D-link DI-604 router. Hoeveel is daar van aan. Zijn er mensen bij wie deze vlekkeloos werkt.
'k Heb ooit es bij iemand gezien da 2 routers aan elkaar hingen. op de ene zat modem via WAN en de andere hing met zijn wan-poort aan een LAN pooort van de router met modem.
kort samengevat:
Modem-------WAN-----ROUTER----pc
-----pc
-------------ROUTER 's wan poort.---router-
weet hier iemand de software settings voor. ik vermoed dat het iets is mee de wan poort op automatisch verkrijgen van ip zetten en den DHCP van de i-net router er mee laten reaggeren.
'k Heb ooit es bij iemand gezien da 2 routers aan elkaar hingen. op de ene zat modem via WAN en de andere hing met zijn wan-poort aan een LAN pooort van de router met modem.
kort samengevat:
Modem-------WAN-----ROUTER----pc
-----pc
-------------ROUTER 's wan poort.---router-
weet hier iemand de software settings voor. ik vermoed dat het iets is mee de wan poort op automatisch verkrijgen van ip zetten en den DHCP van de i-net router er mee laten reaggeren.