Jere
Legacy Member
Ik heb thuis zo een kast me alle brol erin van telenet enzo.
Ik heb een router die niet gelinkt is aan mijn laptop, draadloos dus.
Ik maak een spel en omdat online te krijgen moet ik port's forwarden ofzo iets.
Dit gebeurt dus via die router.
Als ik bij CMD ipconfig invoer komt er: standaardgateway: 192.168.0.1
Ik ga naar mijn browser en voer dat in, en het opent niet.
Het kan in principe aan firefox liggen maar ik probeerde het ook bij Google Chrome en IE.
Dus hoe flik ik dit nu?
Na dat die link zou moeten werken zou ik moeten inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord enzo, maar dan moet het ook eerst werken ^^
Voor alle duidelijkheid: Ik reset mijn router NIET.
Ik heb een router die niet gelinkt is aan mijn laptop, draadloos dus.
Ik maak een spel en omdat online te krijgen moet ik port's forwarden ofzo iets.
Dit gebeurt dus via die router.
Als ik bij CMD ipconfig invoer komt er: standaardgateway: 192.168.0.1
Ik ga naar mijn browser en voer dat in, en het opent niet.
Het kan in principe aan firefox liggen maar ik probeerde het ook bij Google Chrome en IE.
Dus hoe flik ik dit nu?
Na dat die link zou moeten werken zou ik moeten inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord enzo, maar dan moet het ook eerst werken ^^
Voor alle duidelijkheid: Ik reset mijn router NIET.
