IznoGouD
Legacy Member
Ik heb vandaag nieuwe dvd writer gekocht en ik installeer die, ik start opnieuw op en hij gaat wel open en dicht maar hij wordt niet gedetecteerd in windows enz. ik heb ide kabels al een keer vervangen en zeer dikwijls nagekeken mor ik vind daar niks verkeerd.
cd-rom detecteerd em ondertussen ook niet meer en die hangt wel aan dezelfde ide kabel.
Iemand die mij kan helpen?
cd-rom detecteerd em ondertussen ook niet meer en die hangt wel aan dezelfde ide kabel.
Iemand die mij kan helpen?

wat zijn de jumpers?