homie2582
Legacy Member
halo,
Ik zou graag men E8500 (met boxed cooler) overklocken. Maar weet niet hoe, heb nog nooit iets overklocked
. Dus zouden jullie mij willen helpen? heb nog wel enkele vraagjes in verband met overklocken.
- Is het niet slecht voor je computer?
- gaat alles niet sneller stuk?
alvast bedankt!
xxxxx
Ik zou graag men E8500 (met boxed cooler) overklocken. Maar weet niet hoe, heb nog nooit iets overklocked
. Dus zouden jullie mij willen helpen? heb nog wel enkele vraagjes in verband met overklocken.- Is het niet slecht voor je computer?
- gaat alles niet sneller stuk?
alvast bedankt!
xxxxx