mX.
Legacy Member
Na zowat alles te bekijken op de website van Telenet, zag ik dat ik met m'n huidige Groovyshake meer betaal dan wanneer ik een Fibernet40 verbinding zou hebben samen met digitale tv.
Nu betalen we hier thuis zo'n 55 euro voor internet + huur digicorder, dan zou het op zo'n 45 per maand uitdraaien.
Is het mogelijk om gratis over te stappen op fibernet ofzo? Want het zou dan toch veel sneller moeten zijn?
Grtz
Nu betalen we hier thuis zo'n 55 euro voor internet + huur digicorder, dan zou het op zo'n 45 per maand uitdraaien.
Is het mogelijk om gratis over te stappen op fibernet ofzo? Want het zou dan toch veel sneller moeten zijn?
Grtz