Susd
Legacy Member
Hallo,
Sinds een jaar heb ik een harde schijf van 1 Tb waar al mijn spellekes opstaan.
Dit werkte tot voor kort heel goed.
Toen ik vroeger mijn computer opstartte herkende mijn computer deze automatisch en kon ik deze gebruiken d.m.v. pictogrammen in mijn taakbalk.
Maar sinds enkele dagen herkend mijn computer deze schijf pas veel later en moet ik iedere keer naar 'My Computer' en dan naar D- schijf en kan moet ik dan overal de toepassingen uitzoeken voor ik iets kan gebruiken.
Zijn er mensen die eventueel kunnen helpen?
Alvast bedankt,
Sus
Ps: ik gebruik windows 7
Sinds een jaar heb ik een harde schijf van 1 Tb waar al mijn spellekes opstaan.
Dit werkte tot voor kort heel goed.
Toen ik vroeger mijn computer opstartte herkende mijn computer deze automatisch en kon ik deze gebruiken d.m.v. pictogrammen in mijn taakbalk.
Maar sinds enkele dagen herkend mijn computer deze schijf pas veel later en moet ik iedere keer naar 'My Computer' en dan naar D- schijf en kan moet ik dan overal de toepassingen uitzoeken voor ik iets kan gebruiken.
Zijn er mensen die eventueel kunnen helpen?
Alvast bedankt,
Sus

Ps: ik gebruik windows 7