Redney007
Legacy Member
Hello,
M'n flashen bevat 2 partities, 1 van 5MB met een proggie om met een paswoord te werken en de rest in een 2e partitie. Aangezien ik niet gebruik maak van die paswoordfunctie zou ik graag m'n flashpen herpartitioneren in 1 'grote' partitie maar weet eigenlijk niet of dat dit kan.
In partition magic zie ik m'n memory stick niet en op google vind ik al even min.
M'n vraag is of het wel mogelijk is om deze te herpartitioneren, indien wel, met welk tooltje?
Thx in advance
M'n flashen bevat 2 partities, 1 van 5MB met een proggie om met een paswoord te werken en de rest in een 2e partitie. Aangezien ik niet gebruik maak van die paswoordfunctie zou ik graag m'n flashpen herpartitioneren in 1 'grote' partitie maar weet eigenlijk niet of dat dit kan.
In partition magic zie ik m'n memory stick niet en op google vind ik al even min.
M'n vraag is of het wel mogelijk is om deze te herpartitioneren, indien wel, met welk tooltje?
Thx in advance