deven
Legacy Member
welk zijn goede applets die jullie gebruiken op jullie G15.
ben al aan het snuffelen geweest op 2 forums.
General G15 Talk - Page 9 - Logitech Users
en g15mods ofzo.
Maar wou eens weten welke jullie juist gebruikte.
Grtz. Kristof
ben al aan het snuffelen geweest op 2 forums.
General G15 Talk - Page 9 - Logitech Users
en g15mods ofzo.
Maar wou eens weten welke jullie juist gebruikte.
Grtz. Kristof




