Archief - G15 ervaring ( goede ) met applets?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

natpoesje

Legacy Member
Ik vind die applets maar kut... weet zelf niet hoe ik ze moet gebruiken op mijn G15.
Ik vind het scherm dan vooral handig voor emails,tijd...

deven

Legacy Member
ja die standaardmail ben ik niks mee. gebruik mijn hotmail niet voor emails > puur msn.

en voor gmail werkt het niet ( SSL ) moet je ander prog installeren en dan heb je weer zo een belachelijk icoontje in u werkbalk staan ( en die haat ik :d )

Sirreal applet is echt wel mooi vindt ik;

fraps, everest zijn ook wel goed.

Ik heb nu die dus. fraps, everest, sirreal.

Nooby4Ever

Legacy Member
core temp, evga precision, logitech media (voor liedje van windows media player te zien)

sypro9000

Legacy Member
Ik gebruik het uitsluitend voor Core Temp. Het spul boot met windows en zo zie ik altijd mij temps, clock, datum en tijd.

deven

Legacy Member
die logitech media, die laad hier niet altijd??

iemand idee? Vindt die software precies maar brak :(

edit.

ook kan je in het programma instellen dat de ronde knop dient voor app weergeven, of gewoon verder te gaan naar volgende. ook dit gaat niet.

ik kan de lijst opvragen van degeen die erin staan en zo schakelen. maar als ik instel om direct naar volgende te gaan, gebeurt er niets.

XTAZ

Legacy Member
Ik heb al ongeveer een jaar of langer het probleem dat mijn media display niet automatisch laadt bij het starten van een liedje. Ik moet het elke keer zelf selecteren.. Iemand een idee?

deven

Legacy Member
juist die winamp plugin eens geprobeerd waardoor u tobo gaan flashen op bass. leuk en mooi.

Maar totaal geen nut, en ik ben mediaplayer gewend dus uninstall :-)

Dastardly

Legacy Member
sirreal is all i need.

vroeger ook een ts of vent plugin (ben vergeten welke van de twee) maar dat staat nu gewoon open op scherm 2 :p

T-T

Legacy Member
LCD miscellany plugin vanop g15forums vind ik nog goed, heel veel details over je pc enzow, ondersteund mediaplayer, winamp, vlc, itunes, kan er het nieuws en het weer op volgen, en nog vele andere dingen, gebruik ik op m'n g19, plugin kan zowel voor monochrome als voor kleur lcd's gebruikt worden.

deven

Legacy Member
amai men gat, die LCD miscellany plugin kan veel te veel :-)

Dat is iets voor later. voort moment nog teveel info en knoppen drukken.

T-T

Legacy Member
valt wel mee zu, kan ook nog es de config files beetje aanpassen naar eigen zin van die plugin, beetje goed lezen in die topic wat er allemaal mee gedaan kan worden ;)

deven

Legacy Member
iemand idee of je die sirreal kan koppelen aan windows mediaplayer ?

ben al in config file gaan zien. optie voor winamp en itunes zie ik, maar windows mediaplayer niet.

en net deze gebruik ik altijd.

Dastardly

Legacy Member
Clioke16v zei:
iemand idee of je die sirreal kan koppelen aan windows mediaplayer ?

ben al in config file gaan zien. optie voor winamp en itunes zie ik, maar windows mediaplayer niet.

en net deze gebruik ik altijd.

denk het niet, gebruik zelf fubar2000 en daar werkt het ook niet mee.

(misschien is tijd om voor een deftige media player te kiezen ? :p)

deven

Legacy Member
Dastardly zei:
denk het niet, gebruik zelf fubar2000 en daar werkt het ook niet mee.

(misschien is tijd om voor een deftige media player te kiezen ? :p)

een deftige ja. bij winamp werken mijn verder, terug, play en stop knop niet. dus, geen optie. itunes > suckt, traag hier...

dan schiet er niet veel meer over.

Yvezzke

Legacy Member
Bij mij is da schermpke al lang naar de boem, ribbon cable verslijt zéér snel(G15 v1)

deven

Legacy Member
Yvezzke zei:
Bij mij is da schermpke al lang naar de boem, ribbon cable verslijt zéér snel(G15 v1)

omdat scherm kan kantelen, niet het geval bij de 2de versie. wel rot voor je :s

btw > die sirreal.

Iemand idee hoe ik die Click! melding kan afzetten?

springt na +- 1 uur op, en als je clickt ga je naar website. Daar kun je dan registereren en dat ding kopen.

nu kopen ga ik dit zeker niet doen want is wel weg gesmeten geld.

en nee ik vraag geen krak of wat dan ook. Maar dit script kan je zomaar openen in kladblok. Dus misschien ergens regel die ik kan deleten ? wil gewoon die stomme melding weghebben :(

Yvezzke

Legacy Member
Beide men tobo's hebben der last van, mss in de toekomst toch een G17.Anyway, tijdens gamen keek ikzelf zéér weinig naar da schermpke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan